شناگر گیلانی رکورد جهانی شنا در آبهای آزاد را در حمایت از بیماران ام اسی خواهد شکست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رکورد طولانی ترین شنای استقامت آبهای آزاد جهان در دریای خزر با حمایت از بیماران ام اسی توسط شناگر گیلانی شکسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ،سید ایمان نعیمی شناگر و مربی شنا و نجات غریق گیلان که از ۹ماه پیش تمرینات خود را برای ثبت رکورد طولانی ترین شنای استقامت آبهای آزاد جهان در گینس آغاز کرده است گفت: برای یادبود ۱۷۵شهید غواص و حمایت از بیماران ام اس این حرکت راشروع کرده ام که پس از تست های کمیته ثبت رکوردهای فدراسیون همگانی مجوزهای نهایی اجرای این رکورد را به دست آوردیم.photo_2016-06-29_08-59-37

وی افزود: در تست های فدراسیون ورزشهای همگانی که با حضور رضایی رییس کمیته ثبت رکوردها انجام شد به مدت دو روز، هر روز ۶ ساعت و حدود ۲۰کیلومتر را شنا کردم تا مجوز نهایی برای اجرای این رکورد را در جهان و کتاب ثبت رکورد ها گینس به دست آورم.

این شناگر گیلانی هدف اصلی خود را حمایت از بیماران ام اس ایران عنوان کرد وگفت: در صورتیکه شرایط دریا مساعد باشد از اوخر تیرماه حرکت هزار و۴۰۰ کیلومتری خود در دریای خزر را از بندرآستارا به سمت بندرترکمن و بازگشت آن به آستارا و از آنجا به منطقه آزاد انزلی آغاز خواهم کرد.

سیدایمان نعیمی گفت: پیش بینی می شود این حرکت ۶۰ روز طول بکشد و روز ی ۲۰ تا ۳۰کیلومتر را شنا کنم و در ۲۵ شهرستان هم استراحت داشته باشم.

وی با اشاره به هزینه های بالای این ثبت رکورد جهانی گفت: انجمن ام اس ایران، سپاه قدس گیلان، رییس هیات شنای گیلان و رشت تاکنون برای هزینه های این حرکت اعلام آمادگی کرده اند و قرار است منطقه آزاد انزلی نیز بررسی های لازم را برای حمایت مالی و معنوی انجام دهد.

این شناگرگیلانی هزینه داوران، منجیان غریق، غواصان، پزشکیاران ،قایق موتوری، اسکان و تغذیه را از مهمترین هزینه های این ثبت رکورد دانست واز سازمانهای دولتی، خصوصی، صنایع و خیرین خواست که کمک کنند.

سید ایمان نعیمی هدف شخصی خود را از این حرکت را ابتلای همسرش به بیماران ام اس عنوان کرد وگفت: انجمن ام اس گیلان زمینی را در رشت خریداری کرده که برای ساخت مرکز درمانی خاص بیماران ام اسی درگیلان نیازمند حضور خیرین ومسولان هستیم.

وی گفت: در ابتدای این حرکت از آستارا، همایشی باحضور هنرمندان و نخبگان کشور، مسولین استانی و شهرستانی ندارک دیده شده که درآن مراسم شماره حساب انجمن ام اس برای کمک مسولان وخیرین اعلام خواهد شد.

tel final1

Share