حجت الاسلام مهدوی

سعادت جامعه به چادر و حجاب زنان گره خورده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدوی گفت: زیر همین چادر مادران عفیفه٬ افرادی رشد پیدا کردند که به مقام شهادت رسیدند.در واقع چادر و عفت زن٬ تولید شهید و فرهنگ شهادت می کند٬ پس باید قدر آن را بدانید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت هفته عفاف و حجاب جمعی از دانش آموزان قرارگاه های دخترانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رشت با حضور در گلزاری شهدای این شهرستان ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا خواستار توجه جدی تر مسئولیت به مقوله حجاب شدند.
mahdavi_2016-06-03_06-50-51
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, در این مراسم که صبح امروز برگزار شد, حجت الاسلام مهدوی با استاد به آیه قرآنی مبنی بر عدم سجده شیاطین به انسان علت آن را حسادت به عنوان خلیفه الهی انسان عنوان کرد و گفت: مشکل اصلی شیاطین وجه خلیفه الهی انسان است و دنبال این هستند که امکان خلیفه الهی انسان را از بین ببرند و یکی از راه های جلوگیری از خلیفه الهی زنان رواج بی عفتی است که بد حجابی و بی حجابی یکی از راه های آن است.

وی با اشاره به جریان آندلس افزود: به این نتیجه رسیدند که باید عفاف و حجاب را از بین ببرند.

مهدوی تصریح کرد: اگر خانمی تمایل به بدحجابی داشته باشد در واقع فطرت حقیقی وی سرکوب شده است.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان گفت: هرجا که بی حیایی باشد٬ فضائل انسانی محو می شود و به هر اندازه ای که حیا محو شود٬ در آن جامعه بزه اخلاقی و اجتماعی افزایش می باید و ناهنجاری های اخلاقی افزایش پیدا می کند لذا یکی از راه های دشمن اندلسی کردن جامعه اسلامی است.

مهدوی متذکر شد: سعادت جامعه به چادر و حجاب زنان گره خورده است و دشمنان برای رسیدن به اهداف شیاطینی خود دنبال رواج بی حیایی هستند.

وی افزود: اگر می خواهید فطرت انسانیتان حفظ شود٬ قدر چادر خود را بدانید.

مهدوی ادامه داد: زیر همین چادر مادران عفیفه٬ افرادی رشد پیدا کردند که به مقام شهادت رسیدند.در واقع چادر و عفت زن٬ تولید شهید و فرهنگ شهادت می کند٬ پس باید قدر آن را بدانید.

وی نسخه شیاطین برای آنهایی که اهل تقوا نیستند را بدحجابی دانست و افزود: چادر حجابی برتر است و اگر شما عفت و حجاب را جدی بگیرید٬ منشا اثر خواهید بود.

گفتنی است در این مراسم از مطهره علیزاده٬ دختر شهید مدافع حرم امیررضا علیزاده متنی را در راستای پاسداشت حجاب و وصایای شهیدان قرائت کرد و سخنان خانواده شهدا و قرائت بیانیه از دیگر برنامه ها بود.


tel final1

Share