با حضور معاون آموزش و پرورش گیلان

سالار نجفی بر کرسی ریاست آموزش و پرورش شفت تکیه زد/از تبدیل آموزش و پرورش شفت به دارالاماره کوفه به روایت رنجی تا درخواست عدم نصب بنر تبریک توسط نجفی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان شفت با حضور محمد امجدی معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش گیلان برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان شفت با حضور محمد امجدی معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش گیلان برگزار شد.

 IMG_1953به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت;  در این مراسم ابتدا محمودی سرپرست فرمانداری شفت با بیان اینکه آموزش و پرورش برگ بنای همه ی تحولات انسانی است گفت: آموزش و پرورش نقطه عطف ایجاد تغییر در تحول و توسعه است که تحول و توسعه مقدم بر سایر توسعه ها در مدیریت جهانی است.

 محمودی تاکید کرد: همه ی علما و اساتید و مدیران متفق القولند که آموزش و پرورش پیش آهنگ تحول و دگردیسی در نگاه مدیریت تلقی می شود.

سرپرست فرمانداری شفت اجرای عدالت و فعالیت فرهنگی در تمام سطوح اجتماعی را از هدف اصلی معلمان و فرهنگیان دانست و گفت: عدالت از شاخص های اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی پنج ویژگی دارد که یکی عدالت محوری است.

وی اعتدال محوری را یکی از رمز موفقیت قانونگذار در نظام اسلامی خواند و گفت: اعتدالی که مبتنی بر استدلال و عدالت و مبتنی بر دلیل عقلی و نقلی باشد.

 محمودی پایه گذار عدالت محوری را شخص رئیس جمهور خواند و گفت: اعتدال چشم و چراغ همه ی انسانهاست و مظهر این تفکر رئیس جمهور است.

 سرپرست فرمانداری شفت اعتدال را یک جریان خواند که در نوع خود هرگز به فراموشی نخواهد رفت.

وی از مسئولان نیز خواست تا نماد تفکر دولت روحانی بوده و رعایت اعتدال را در کارها داشته باشند.

محمودی از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به رغم تهدیدات دشمن به بخش آموزش و پرورش شهرستان در بخش ساخت و ساز مدارس, مقاوم سازی, نوسازی و بازسازی در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: ارتقاء بعد آموزشی باید در شهرستان اجرایی شود و فرقی نمی کند که چه کسی رئیس باشد.

رنجی رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان شفت نیز ضمن تقدیر از همکاری ادارات و مسئولان گفت: در این چهار سال علی رغم وجود مشکلات حاکمه داشتیم و دوره والایی ساخت و ساز بود.

 رنجی از تجهیز ۸۵ درصدی مدارس شهرستان به وسایل گرمایشی و سرمایشی خبر داد و گفت: ۳۵ درصد مدارس ما امروز هوشمند سازی شده است.

 وی از ساخت و ساز و نوسازی ۹۰ درصدی مدارس شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰ درصد مانده نیز مکاتبات انجام شده است.

رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان شفت, جایگاه امروز آموزش و پرورش این شهرستان را به دارالاماره کوفه تشبیه کرد و گفت:من امروز این امانت را به دست سالار نجفی می سپارم و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

بازنشستگی ۳ هزار نفر

photo_2016-07-11_19-46-43امجدی معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این مراسم همه ی دستگاه ها و ادارات را در گسترش اهداف آموزش و پرورش دخیل دانست و گفت: در انقلاب ما فرهنگیان بیشترین نقش را ایفا کردند.

امجدی اهمیت به نظر مردم را در نظام اسلامی بالا خواند و گفت: نظام ما در هر دوره با نظر مردم پالایش و به روز می شود.

 وی ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش را دستور کار وزیر خواند و گفت: آموزش و پرورش ما با نیمی از جمعیت کشور سر و کار دارد.

 امجدی به جمعیت دانش آموزی در سال ۸۰ که حدود ۱۹ میلیون نفر و تعداد فرهنگیان در آن سال را ۸۵۰ هزار نفر  ذکر کرد و افزود: این جمعیت در سال گذشته  به زیر ۱۲ میلیون نفر رسید ولی همکاران فرهنگی ما کاهش نیافتند.

وی از بازنشسته شدن سه هزار نفر در استان خبر داد و با اشاره به  تغییرات در سطح آموزش و پرورش گفت: به دلایلی مختلف و برای اهدافی عزیزی را از جایی به جایی دیگر منتقل و مسئولیت را واگذار می کنیم و امروز اقای نجفی که رئیس تعاون اموزش و پرورش استان بودند این مسئولیت را به دلیل نیاز شهرستان شفت قبول کردند.

معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید برعدم تندروی اظهار کرد:همه ما ایرانی هستیم و باید به هم کمک کنیم تا دانش آموزان از مدیریت صحیح بهره مند شوند.

از نصب بنر تبریک خودداری کنید

photo_2016-07-11_19-47-13سالار نجفی رئیس جدید آموزش و پرورش شفت نیز در این مراسم اظهار کرد: بعد از ۱۳ سال دوری از همکاران فرهنگی خودم در این شهرستان بار دیگر به آغوش فرهنگیان عزیز همشهری ام امدم و امیدوارم که در کنار هم و با وحدت و همدلی  و تعامل  بتوانیم منویات رهبری و سیاست دولت و برنامه های وزارت را پیش ببریم.

 وی آموزش و پرورش را عرصه تدبیر و کارآمدی خواند و گفت: آموزش و پرورش متعلق به همه است و از توانمندیها جهت توسعه زیر ساختها استفاده می کنیم.

نجفی نظارت دقیق, تبادل افکار, استفاده از تجارب همکاران و تکریم به ارباب رجوء را سر لوحه برنامه کاری خود دانست و گفت: استفاده بهینه از امکانات و شناسایی نقاط ضعف و قوت از دیگر برنامه من است.

 وی در پایان درخواست کرد که هیچگونه بنر و پارچه نوشته تبریک در سطح شهرستان نصب نشود.

 در پایان این مراسم از زحمات رنجی تقدیر و حکم سالار نجفی اهداء شد.

tel final1

Share