معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت خبر داد:

زیرگذر شهید رجایی رشت ظرف ۳ ماه آینده به اتمام می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با اشاره به پیشرفت عمرانی پروژه زیرگذر شهید رجایی این شهر اظهار کرد: در صورت تامین منابع مالی، زیرگذر شهید رجایی ظرف سه ماه آینده به اتمام می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر ،فرامرز جمشیدپور با اشاره به روند عمرانی پروژه زیرگذر شهید رجایی رشت تصریح کرد: این پروژه تاکنون شش میلیارد تومان هزینه داشته که با تامین دو میلیارد تومان دیگر به اتمام می رسد.۲۱۳۱۲۶۳

وی با بیان اینکه وجود زیرگذر فوق برای هدایت ترافیک در محدوده شهیدرجایی، خیابان آیت الله طالقانی مهم و ضروری است افزود: روند اجرایی پرژه به دلیل تاسیسات زیربنایی به تعویق افتاده است و نیاز است با همکاری هر چه بیشتر دستگاه های خدمات رسانی همچون آب، گاز و برق بر سرعت پروژه افزوده شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت تصریح کرد: در صورت همکاری دستگاه های خدمات رسان و تأمین منابع مالی، پیمانکار پروژه وعده اتمام آن را تا سه ماه آینده داده است.

پروژه زیرگذر شهید رجایی شهر رشت که عملیات احداث آن از بهار سال ۹۳ آغاز شده در هفته های اخیر محل تصادف دلخراش یک خودرو بوده است که تاخیر در اتمام آن،  نارضایتی شهروندان و شورای شهر را برای شهرداری رشت رقم زده است.

جمشیدپور همچنین به اجرای پل های عابرپیاده در مناطق مختلف شهر رشت اشاره کرد و گفت: در مجموع ۴۳ پل عابرپیاده  در حال حاضر در دستور کار شهرداری رشت قرار دارد.

وی افزود:  از ۱۶ پل عابر پیاده ای که به صورت مناقصه به سرمایه گذاران واگذار شده است، پنج پل از پیشرفت عمرانی ۷۰ درصدی برخوردار هستند که در آینده نزدیک افتتاح می شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت تصریح کرد: برای احداث پل های عابر پیاده نیز به دلیل نبود نقشه تأسیسات زیربنایی شهر، دچار مشکلاتی هستیم که سبب تأخیر در اجرای پروژه شده است.

tel final1

Share