زلزله در هیات رئیسه فراکسیون امید/هیات رئیسه فراکسیون امید مشخص شد +اسامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا عارف به ریاست دائم فراکسیون امید انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا عارف به ریاست دائم  فراکسیون امید انتخاب شد.Mohammad reza aref3333755

اعضای دائم هیئت رئیسه فراکسیون امید نیز  که در جلسه مجمع عمومی این فراکسیون انتخاب شدند عبارتند از: زهرا سعیدی، عبدالکریم حسین زاده، محمدرضا تابش، مسعود پزشکیان، مصطفی کواکبیان، محمود صادقی،  بهرام پارسایی و محمد فیضی.

بر اساس این گزارش پیش از این حجت الاسلام مازنی، غلامرضا تاجگردون، محمدرضا تابش، الیاس حضرتی، محمود صادقی، مصطفی کواکبیان، محمدعلی وکیلی و علی نوبخت اعضای هیئت رئیسه موقت فراکسیون امید را تشکیل می دادند.

از هیئت رئیسه موقت تنها تابش، کواکبیان وعارف توانستند به هیئت رئیسه دائم راه یابند.

محمدرضا تابش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات امروز هیئت رئیسه دائم فراکسیون امید نشاندهنده‌ی انسجام تشکیلاتی و عزم راسخ اعضا برای رفع نقاط ضعف ترکیب هیئت رئیسه موقت فراکسیون بود.

وی افزود: در هیئت رئیسه دائم این فراکسیون یک نفر از اهل تسنن و یک نفر از خانم‌های مجلس با رأی بالایی انتخاب شدند. همچنین علاوه بر من آقایان پارسایی، فیضی، پزشکیان و حسین‌زاده نیز از حوزه‌های انتخابی مختلف در ترکیب هیئت رئیسه حضور دارند. این در حالی است که اکثریت هیئت رئیسه موقت فراکسیون از نمایندگان تهران بوده‌اند و این ایراد در انتخابات امروز مرتفع شد.

تابش با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد موفق فراکسیون امید در پیشبرد برنامه‌ها، اهداف و استراتژی‌های این فراکسیون تصریح کرد: به هر حال فراکسیون نقاط ضعفی داشته که برخی از آن‌ها خلاء اطلاعاتی و برخی اشکالات هم وارد است و ما امیدواریم با پیاده کردن برنامه‌ها و راهبردها و تبدیل آن به طرح، طرح‌های عملیاتی، خلاء ها و ضعف‌های قبلی را جبران کنیم و رضایتمندی مردمی را که با امید به این لیست رأی دادند فراهم کنیم.

tel final1

Share