معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران خبر داد:

رونمایی و توزیع ۷ هزار سیم‌کارت بحران در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران از رونمایی سیم‌کارت جدید بحران در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مرتضی اکبرپور امروز در حاشیه چهارمین کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر با اشاره به رونمایی از سیم‌کارت بحران گفت: سیم کارت‌های بحران در مدت دو ماه آینده رونمایی می‌شود.۱۳۹۵۰۲۱۲۰۰۰۰۸۳_PhotoA

وی با اشاره به توزیع سیم‌کارت بحران تصریح کرد: برای آمادگی مدیران در سراسر کشور هفت هزار سیم کارت در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران برگزاری مانور آموزش بحران در مدارس کشور را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اواخر مردادماه امسال پایان دوره آموزش مدیران در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

اکبرپور با تصریح بر اینکه تاکنون ۴۵۰ نفر از مدیران کشور دوره‌های آموزشی مدیریت بحران را گذرانده‌اند، یادآور شد: کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای مدیران به صورت مشترک در استان‌ها برگزار می‌شود.

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران ادامه داد: ۱۸۰ نفر از مدیران دستگاه‌های مربوطه استان‌های مذکور در کارگاه حضور دارند و به تبادل تجربیات و کسب مهارت‌های مورد نیاز خود می‌پردازند.

چهارمین دوره کارگاه‌های آموزشی با حضور استان‌های گیلان، گلستان، قم، مرکزی، البرز و مازندران در رامسر در حال برگزاری است.

tel final1

 

Share