رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان:

روستاییان بخش مرکزی املش قدرت خرید نان را هم ندارند/اگر بودجه نیست چرا برخی از مدیران در ساختمان‌های مجلل و زیر سرمای کولر و بر روی صندلی ریاست خود نشسته‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: وضع معیشتی کشاورزان و مردم در مناطق بخش مرکزی املش بسیار نامناسب است و حتی برخی توان خرید نان را ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان گفت: وضع معیشتی کشاورزان و مردم در مناطق بخش مرکزی املش بسیار نامناسب است و حتی برخی توان خرید نان را ندارند.
imagesحجت الاسلام والمسلین محمد جمالی با بیان اینکه در راستای فعالیت‌های طرح هجرت و در قالب اردوهای بسیج سازندگی به مناطق محروم شهرستان املش عزیمت و دیداری نیز با آن عزیزان داریم اظهار داشت: در این راستا بازدید از فعالیت طلاب و روحانیون و سرکشی به دانشجویان نیز انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان با بیان اینکه دیدار با کشاورزان چایکار و روستاهای بخش مرکزی و رانکو املش نیز انجام شد تصریح کرد: متأسفانه به‌دلیل عدم پرداخت مطالبات کشاورزان از سوی دولت، بسیاری از مردم اظهار نگرانی و شکایت کردند.

 وی با اشاره به اینکه وضع معیشتی کشاورزان و مردم در این مناطق بسیار نامناسب است و حتی برخی توان خرید نان را ندارند افزود: مردمی که با تلاش و سختی‌های فراوان در هوای گرم و سرد، آفتابی و بارانی، برگ سبز چای را برداشت کرده و آن را به کارخانجات تحویل دادند و اکنون با هزاران امید منتظر دریافت دستمزد خود هستند.

جمالی با مطرح کردن اینکه بسیاری از این کشاورزان به امید روزی هستند که دستمزد کار کشاورزی خود را دریافت و با گرفتن آن به مشکلات مالی خود رسیدگی کنند افزود: هزینه‌هایی مانند جهیزیه، شهریه دانشجویی و مایحتاج روزانه از جمله این مشکلات است.

وی با بیان اینکه اکنون چه کسی پاسخ به این کشاورزان را می‌دهد و چرا باید این‌گونه در فقر باشند مطرح کرد: اگر بودجه نیست چرا برخی از مدیران در ساختمان‌های مجلل و زیر سرمای کولر و بر روی صندلی ریاست خود نشسته‌اند و حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر اجرای اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل تأکید فرمودند گفت: بنده به‌عنوان یک طلبه و روحانی در میان مردم هستم  و صدای مظلومانه آن‌ها را به گوش مسئولین  به‌ویژه دولت محترم می‌رسانم.

وی با اشاره به اینکه در مقابل قاچاق چای باید ایستاد و جلوی واردات چای اسانس زده خارجی باید گرفته شود و به یاری و کمک مردم کشاورز و چایکار باید شتافت مطرح کرد: چای سنواتی را از بین ببرید و یا امسال از کشور خارج کنید تا مردم از شر این محصول در امان باشند.

جمالی با بیان اینکه اگر برنامه درست، مدیریت سالم و نظارت خوب فرهنگ‌سازی شود چای گیلان بهترین چای دنیا محسوب می‌شود گفت: چای گیلان ارگانیک و دارای طعم و عطر و رنگ ممتازی است و امیدواریم شاهد روزی باشیم که کشاورزی ما رونق گرفته و جوانان شوق و انگیزه تولید داشته باشند.

tel final1

Share