روسای جدید بنیاد شهید آستارا و تالش معارفه شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستارا و تالش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستارا و تالش برگزار شد.

«ابراهیم طاهرنژاد» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در مراسم معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستارا ، اظهار کرد: خادمان در بنیاد شهید به یک اصولی اعتقاد دارند که در رأس آن رضای خداوند متعال قرار دارد.photo_2016-07-17_13-01-42

وی اخلاص، لیاقت و احترام به خانواده های شهدا و ایثارگران را سه شاخصه مهم در مدیران فعال این حوزه برشمرد و ادامه داد: مدیرانی را که به این شاخصه ها پایبند نباشند، موفق نخواهند شد.

طاهر نژاد در ادامه، فعالیت درحوزه فرهنگ و شهادت را از نیازهای اصلی کشور عنوان کرد و افزود: خدمت به ایثارگران باید در رأس عملکرد همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.

وی از بیکاری و اشتغال به عنوان دو معضل جامعه کنونی کشور نام برد و خاطر نشان کرد: این معضل نیز در میان خانواده های ایثارگران وجود دارد و بدون توجه به نحوه زندگی آنان، نمی توان در خصوص شرایط زندگی این قشر قضاوت کرد.

وی در پایان، هم عقیده بودن مدیران با آرمان های شهدا و امام راحل را تنها عامل هموار کننده راه برای خدمت صادقانه و خالصانه دانست و تصریح کرد: برگزاری جلسات شورای مشورتی شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا و بازسازی مزار شهدا باید به شکل مداوم در دستور کار قرار گیرد.

وحید پورحضرت، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا در این مراسم با اشاره به اینکه بنیاد شهید یک نهاد انقلابی است، اظهار کرد: این نهاد وظیفه ای بسیار بزرگ را در سطح کشور دارد.

وی خدمت به شهدا را از بزرگترین افتخاراتی برشمرد که نصیب هر فرد می شود و افزود: با توجه به پیشینه فرهنگی آستارا، مردم این خطه شناخت کاملی را در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

پورحضرت حضور شهروندان در آیین ها و یادواره های مرتبط با این قشر را دلیلی محکم بر این شناخت عنوان کرد و یادآور شد: مجموعه فرمانداری تعاملی ویژه را در اجرای برنامه های پیشنهادی بنیاد شهید داشته است و این تعامل همچنان ادامه دارد.

در پایان این مراسم از زحمات «ایرج غنی پور»، رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگان شهرستان تجلیل به عمل آمد و «حجت الاسلام و المسلمین اصغر ابراهیمی» به سمت ریاست جدید این بنیاد معرفی شد.

تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تالش

۱۱۱۲مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تالش طی نشستی با حضور ابراهیم طاهر نژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حسن کمالی معاون توسعه منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید استان گیلان و معاون سیاسی فرماندار به ریاست مهندس علی فتح اللهی فرماندار شهرستان در محل دفتر کار ایشان برگزار گردید.

فرماندار تالش گفت : شهادت و خون سرخ شهدا رمز پیشرفت و عبور از موانع برای دستیابی به نظام جمهوری اسلامی بوده است و اگر خواهان پیشرفت روز افزون جامعه اسلامی و نظام هستیم باید این فرهنگ را تقویت کرده و ادامه دهیم .

مهندس فتح اللهی افزود خادمان خانواده های شهدا بهترین نوع زندگی اجنماعی را برای خود انتخاب کرده اند زیرا کار این افراد از ارزش بسیار بالایی در نظام اسلامی برخوردار است .

در ادامه از زحمات سیروس اخلاقی رئیس سابق بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان تقدیر و ایرج غنی پور به سمت سرپرست جدید این امور معرفی گردید.

tel final1

Share