رشد چشمگیر حضور گردشگران در فاز تجارت، گردشگری و مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی در تعطیلات عید سعید فطر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تعداد بازدید کنندگان از فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در تعطیلات عید فطر نسبت به سال گذشته ۷۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی ،در تعطیلات عید فطر ۱۰۶ هزار و چهارصد گردشگر صرفا از فاز تجارت و گردشگری این منطقه آزاد انزلی بازدید کردند که این تعداد در تعطیلات عید فطر سال قبل ۶۲ هزار و پانصد نفر بوده است.

indexدر این گزارش آمده است: همزمانی تعطیلات عید سعید فطر با آغاز جشنواره تابستانه ترنم دریا، فعالیت مرکز تفریحات دریایی آقایان و بانوان، گسترش خدمات و امکانات گردشگری، وجود پارک های جنگلی و ساحلی، رونق مراکز تجاری، بهبود فضای کسب و کار، ایجاد جاذبه های جدید گردشگری همچون پل چوبی، بهشت پرندگان، فرش نوری هوشمند در کنار کارتینگ، مجموعه ورزش های ساحلی، ورزشهای دریایی مانند قایق سواری، جت اسکی، پاراسل در نوار ساحلی و فعالیت ستاد جشنواره و توسعه خدمات ستاد خدمات سفر این منطقه دلایل افزایش حضور گردشگران در این منطقه می باشد.

گفتنی است: جشنواره تابستانه ترنم دریا با حضور هنرمندان محبوب و مجریان مطرح صدا و سیما درفاز تجارت و گردشگری منطقه آغاز گردید که مراسم افتتاحیه این جشنواره با استقبال بی نظیر گردشگران و مسافران  مواجه شد.

tel final1

Share