استاندار در جلسه شورای پدافند غیرعامل گیلان

دو رسانه مریض در گیلان داریم/مدیران این رسانه‌ها نان گیلان را می‌خورند اما به‌دنبال به‌هم ریختن استان هستند/اگر در چارچوب گام برندارند ناچار هستیم به شکل دیگری با آنها برخورد کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان با اشاره به اینکه یکی، دو رسانه مریض در گیلان داریم، خاطرنشان کرد: مدیریت رسانه‌های مذکور استانی نیست و به‌دنبال به‌هم ریختن استان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،استاندار گیلان گفت: یکی، دو رسانه مریض در گیلان داریم که به‌دنبال بهم ریختن استان هستند و اگر در چارچوب‌ها گام برندارند به شکل دیگری با آنها برخورد می‌کنیم.

اصلی_۲najafi محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل گیلان با اشاره به گسترش گیاه سنبل آبی در تالاب‌های استان اظهار کرد: مبارزه با گیاه سنبل آبی باید با اندیشه جهادی انجام شود.

وی به تلاش شهرداری رشت با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد در پاکسازی تالاب عینک از گیاه سنبل آبی اشاره کرد و افزود: اقدام خوبی از طرف شهردار رشت برای مبارزه با گیاه سنبل آبی آغاز شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مطالعات موازی برای مبارزه با گیاه سنبل آبی در حال انجام است، تصریح کرد: از ظرفیت دانشگاه گیلان باید بهره لازم برده شود و این دانشگاه با همکاری دیگر مراکز علمی استان مسائل پژوهشی را دنبال کند.

نجفی، خواستار حمایت و کمک دولت در مبارزه با گیاه سنبل آبی در گیلان شد و بیان کرد: آمادگی لازم برای مبارزه با گیاه سنبل آبی در استان وجود دارد و رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی، دو رسانه مریض در گیلان داریم، خاطرنشان کرد: مدیریت رسانه‌های مذکور استانی نیست و به‌دنبال به‌هم ریختن استان هستند.

استاندار گیلان با توصیه به رسانه‌های مذکور، متذکر شد: رسانه‌های کارشکن به جمع دیگر رسانه‌ها در استان به پیوندند و خود را اصلاح کنند.

نجفی به فضای کاری ایجاد شده در گیلان اشاره کرد و گفت: مدیران رسانه‌های مذکور نان گیلان را می‌خورند اما کارشکنی می‌کنند و اگر در چارچوب گام برندارند ناچار هستیم به شکل دیگری با آنها برخورد کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه تاکنون با رسانه‌ها متوسل به برخورد نشدیم، اظهار کرد: رسانه‌ها با دستگاه‌های اجرایی گیلان همکاری داشته باشند.

استاندار گیلان به همکاری بسیاری از سازمان‌های مردم‌نهاد به صورت دلسوزانه در استان اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه‌های مربوطه و رسانه‌ها در کنار همدیگر حضور دارند و برای پیشرفت استان تلاش می‌کنند.

tel final1

Share