پس از برگزاری جلسه

دلایل احمدزاده برای نپذیرفتن هدایت ملوان/ کسی نیستم که زیر بار خط قرمز کسی بروم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از برگزاری جلسه محمد احمدزاده با مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی جهت سرمربیگری تیم فوتبال ملوان بندرانزلی این مربی سرمربیگری تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را نپذیرفت و راهی بوشهر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ورزش سه، پس از برگزاری جلسه محمد احمدزاده با مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی جهت سرمربیگری تیم فوتبال ملوان بندرانزلی این مربی سرمربیگری تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را نپذیرفت و راهی بوشهر شد.

photo_2015-10-21_17-51-56احمدزاده در پاسخ به این سوال که به چه دلیل سرمربیگری تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را نپذیرفته است پاسخ داد: جلسه ما از ساعت ۲۱ آغاز شد و تا ساعت ۱ بامداد به طول انجامید در این جلسه آقای رضائیان سه شرط داشتند که این شروط مورد قبول من نبودند و به همین دلیل با یکدیگر به توافق نرسیدیم.

احمدزاده در مورد شروط مسعود رضائیان گفت: به هر شکل ترجیح می‌دهم که این صحبتها در رسانه ها مطرح نشود ولی همین قدر میگویم که هر مربی باید این اختیار عمل را داشته باشد تا کادر فنی خود را خودش انتخاب کند و به همین دلیل با تمام احترامی که برای هواداران ملوان قائلم اما با این شرایط قادر به همکاری با باشگاه ملوان نبودم.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که باشگاه ملوان برای بودن و یا نبودن برخی از اشخاص در کادر فنی خط قرمز تعیین کرده است گفت: هواداران ملوان من را به خوبی می‌شناسند من کسی نیستم که زیر بار خط قرمز کسی بروم.

tel final1

Share