لاهوتی در جمع مردم منطقه خبرداد

در راستای جذب گردشگر; منطقه توریستی لیلاکوه لنگرود سنگ فرش می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی از انجام طرح سنگ فرش منطقه لیلاکوه توسط بنیاد مسکن خبر داد و افزود: این منطقه دارای پتانسیل بالا برای جذب گردشگر می باشد و باید از این پتانسیل به بهترین شکل استفاده کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی در دیدار مردمی با اهالی منطقه توریستی لیلاکوه از سنگ فرش شدن این منطقه خبر داد.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از لنگرود،  شامگاه روز جمعه (۱۸ تیر ماه ۱۳۹۵) نماینده ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهری شهرستان لنگرود برای اقامه نماز مغرب و عشاء و دیدار با اهالی روستای لیلاکوه در مسجد این منطقه حاضر شدند.
در ابتدای این دیدار دهیار منطقه لیلاکوه به بیان مشکلات موجود در این منطقه پرداخت.
در ادامه مهرداد لاهوتی رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در حال حل مشکلات موجود هستیم افزود: بزودی جلسه ای در فرمانداری با حضور فرماندار و سایر مسئولین مربوطه در همین راستا برگزار خواهد شد.
وی در پایان از انجام طرح سنگ فرش منطقه لیلاکوه توسط بنیاد مسکن خبر داد و افزود: این منطقه دارای پتانسیل بالا برای جذب گردشگر می باشد و باید از این پتانسیل به بهترین شکل استفاده کنیم.
در حاشیه این دیدار جمعی از قهوه خانه داران منطقه با بیان مشکلات خود از نماینده لنگرود درخواست تغییر تصمیم برای جمع کردن قلیان از قهوه خانه ها را داشتند.

photo_2016-07-10_10-18-47 photo_2016-07-10_10-18-50

tel final1

Share