نایب رئیس شورای اسلامی شهر اسالم خبر داد

درگیری فیزیکی عضو متخلف شورای شهر اسالم با شهردار و سلب عضویت عضو شورا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نایب رئیس شورای اسلامی شهر اسالم از درگیری فیزیکی عضو متخلف این شورا با شهردار خبر داد و گفت: این عضو شورا برای رسیدن به خواسته‌های خلاف خود با شهردار اسالم درگیری فیزیکی ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،نایب رئیس شورای اسلامی شهر اسالم از درگیری فیزیکی عضو متخلف این شورا با شهردار خبر داد و گفت: این عضو شورا برای رسیدن به خواسته‌های خلاف خود با شهردار اسالم درگیری فیزیکی ایجاد کرد.

shorae-shahr 2یوسف عبدلی با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در این منطقه، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر حدود چهار کیلومتر از کوچه‌های شهر آسفالت شد.

وی آسفالت دو باند از خیابان امام خمینی(ره) خلیف‌آباد اسالم را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این طرح به طول شش کیلومتر تا حدودی تأمین اعتبار شده و امیدواریم با این آسفالت مشکل منطقه خلیف‌آباد برطرف شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اسالم از واگذاری طرح ساحلی این شهر خبر داد و گفت: برای واگذاری طرح ساحلی اسالم در شرف عقد قرارداد با سرمایه‌گذار هستیم و حدود ۳۰۰ نفر در آن مشغول به‌کار می‌شوند.

وی وضعیت اعتبارات را زیاد مناسب ندانست و تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات گام‌های بزرگی در شهر برداشتیم که بازگشایی ورودی‌های شهر از جمله آن است.

عبدلی به آغاز عملیات احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی آب در اسالم اشاره کرد و یادآور شد: اکنون عملیات ساخت پروژه مخزن آب حدود ۳۰ درصد پیشرفت دارد و احداث چندین کانال آب نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت میدان سی‌.ان‌.جی شهر اسالم در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: عملیات ساخت این پروژه آغاز شده و تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسؤول درباره درگیری فیزیکی یکی از اعضای شورای شهر اسالم با شهردار، تصریح کرد: این همکار ما در چند ماه گذشته مرتکب اشتباهات متعدد شد و انتظاراتی از شهردار مانند گرفتن امتیاز دکه، معرفی پیمانکار به او برای انجام کارهای خاص و… داشت که شهردار به لحاظ قانونی نمی‌توانست این خواسته او را برآورده کند و به همین دلیل درگیری فیزیکی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه عضو مذکور شورا قصد داشت با درگیری با شهردار به خواسته‌های خلاف خود برسد، خاطرنشان کرد: این قانون‌گذار باید رعایت قانون را داشته باشد و به آن عمل کند و انتظار نمی‌رفت که همکار ما در شورا چنین کار خلاف اخلاقی را انجام دهد و با شهردار که نماینده شورای اسلامی شهر و رابط بین مردم و دولت است، درگیری فیزیکی داشته باشد.

عبدلی متذکر شد: به‌زودی حکم قانونی عضو متخلف شورای اسلامی شهر اسالم صادر می‌شود و اگر نتواند رضایت شهردار را جلب کند احتمال سلب عضویت این عضو شورا وجود دارد و نفر عضو علی‌البدل جایگزین او می‌شود.

tel final1

Share