از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ساحلی

دربی فوتبال ساحلی گیلان به سود قوی سپید خاتمه یافت+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، دو تیم قوی سپید انزلی و لسمان منطقه آزاد انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان قوی سپید توانست با نتیجه چهار بر سه میهمان خود را شکست دهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی و از هفته چهاردهم و ابتدایی نیم فصل دوم این رقابت ها دو تیم قوی سپید انزلی و لسمان منطقه آزاد انزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان قوی سپید توانست با نتیجه چهار بر سه هم شهری خود را شکست دهد.

در این دیدار که در حضور حدود چهارصد هوادار و در زیر نور برگزار می شد مهدی حسنی و مصطفی کریمی هرکدام یکبار برای قوی سپید و  لسمان در طول دقایق بازی گل زنی کردند و سرانجام این قوی سپید بود که توانست رقیب خود را در ضربات پنالتی ۳ بر ۲ مغلوب کند و پیروز میدان شود.

گفتنی است این اولین بازی بود که پائولو مارسلو مربی برزیلی قو سپید بر نیمکت این تیم نشست.

شایان ذکر است تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی هم اکنون با ۲۸ امتیاز پس از تیم های پارس جنوبی و گلساپوش یزد در مکان سوم جدول رده بندی رقابت ها قرار دارد.

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قوی سپید باید به مصاف تیم خزر رودسر برود و لسمان منطقه آزاد نیز با پدیده کاسپین ساری بازی خواهد داشت.

tel final1

 

 

Share