داداشی:۴۰۰ هکتار زمین کجاست؟

دخل و تصرف در ۴۰۰ هکتار از زمین های محیط زیست آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه هزار هکتار زمین در اختیار سازمان محیط زیست قرار گرفته که ۴۰۰ هکتار آن در حال حاضر در اختیار این سازمان نیست، گفت: کدام سازمان یا افراد حقیقی و حقوقی در این ۴۰۰ هکتار دخل و تصرف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت ،ولی داداشی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: برخی نمایندگان در طول روز ۵ مرتبه تذکر می‌دهند و برخی منتظر قرائت یک تذکر هستند، باید مساوات و عدالت در این خصوص رعایت شود.dadashi_2016-04-08_15-40-27

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل ۷۶ قانون اساسی بر حق تحقیق و تفحص برای مجلس در تمام امور کشور صراحت و تأکید دارد، افزود: در سال ۱۳۵۶ هزار هکتار از زمین های آستارا در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار داده شد و در حال حاضر ۶۰۰ هکتار از این زمین‌ها باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه برای تبدیل زباله به انرژی به سازمان محیط زیست نامه نگاری شده است، ادامه داد: در این نامه از سازمان محیط زیست درخواست کردیم که به این منظور زمین در اختیار ما قرار دهند اما متأسفانه این زمین در اختیار ما  قرار نگرفته است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این ۴۰۰ هکتار زمین در اختیار سازمان محیط زیست نیست، تصریح کرد: ۴۰۰ هکتار زمین کجاست؟ کدام سازمان و افراد حقیقی و حقوقی در این ۴۰۰ هکتار زمین دخل و تصرف کرده‌اند؟

tel final1

Share