چه کسانی به داماش گیلان پیوستند؟

خرید بازیکن توسط داماش بدون سرمربی; از مختاری و نظیف کار تا سهرابی با تعصب

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داماش بدون انتخاب سرمربی در اولین گام «علیرضا نظیف کار» کاپیتان اسبق و با تجربه خود که فصل گذشته در خونه به خونه بابل بازی می کرد را جذب کرد تا نشان دهد به صورت جدی می خواهد در مدت زمان نقل انتقالات یارگیری نماید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از اینکه مالکیت باشگاه داماش گیلان به «اسماعیل حاجی پور»، عضو شورای شهر رشت واگذار شد و وی با «سامر رجب اف» سرمایه گذار آذربایجانی به توافق رسید; همه نگاه ها به انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان این تیم پرهوادار رشتی بود.photo_2016-07-16_20-32-40

داماش بدون انتخاب سرمربی در اولین گام «علیرضا نظیف کار» کاپیتان اسبق و با تجربه خود که فصل گذشته در خونه به خونه بابل بازی می کرد را جذب کرد تا نشان دهد به صورت جدی می خواهد در مدت زمان نقل انتقالات یارگیری نماید.

پس از نظیف کار «محمد مختاری» که وی نیز سابقه حضور در داماش را دارد و فصل گذشته در مس کرمان بازی می کرد به این تیم اضافه شد.

در ادامه «سامان نورمحمدی» که سابقه حضور در تیم های گیلانی ملوان، چوکا و سپیدرود را در کارنامه دارد و فصل گذشته در تیم نفت و گاز گچساران توپ می زد، «فرشاد اسماعیل زاده» مهاجم فصل گذشته سپیدرود رشت، «مجید هوتن» بازیکن سابق صبای قم و نساجی مازندران، کاپیتان «هادی سهرابی» بازیکن با تعصب و با غیرت داماش که در روزهای سختی نیز همراه این تیم بود، «مسعود روزبهانی» بازیکن فصل گذشته پارسه تهران و «مجتبی فرهادی» دروازه بان فصل گذشته نفت و گاز گچساران نیز به داماش گیلان اضافه شدند.

گفتنی است اسماعیل حاجی پور، محمد مهدی الطافی، مجید جهانپور و علی افتخاری به عنوان اعضای هیأت مدیر باشگاه داماش گیلان معرفی شده اند و به نظر می رسد «رامیز محمد اف» مدیر فنی این تیم در حال حاضر همه کاره داماش در حوزه مسائل فنی است.

tel final1

 

 

Share