با نامه مالک باشگاه سپیدرود به رهنما

خاتمه کار مدیرعامل موفق باشگاه سپیدرود کلید خورد!+تصویر نامه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامی مالک باشگاه سپیدرود رشت طی نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، خاتمه همکاری با سرهنگ محمد پورمحسن به عنوان مدیرعامل منصوی شده خود در باشگاه سپیدرود را اعلام کرد تا این باشگاه دسته اولی در آستانه شروع لیگ آزادگان وارد بحران تازه ای شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل وب سایت باشگاه سپیدرود ،غلامی مالک باشگاه سپیدرود رشت طی نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، خاتمه همکاری با سرهنگ محمد پورمحسن به عنوان مدیرعامل منصوب شده خود در باشگاه سپیدرود را اعلام کرد تا این باشگاه دسته اولی در آستانه شروع لیگ آزادگان وارد بحران تازه ای شود.poormohsen

غلامی پس از ناکامی فصل گذشته تیم سپیدرود طی یک نامه رسمی به مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از ادامه تیمداری در سپیدرود انصراف داد و اعلام کرد پس از این هیچ علاقه ای به تیمداری در ورزش نخواهد داشت!

غلامی در جلسه با جناب سرهنگ پورمحسن اعلام کرد به دلیل نتایج ضعیف ناظمی و دستیارانش، به هیچ وجه حاضر به تسویه حساب با کادرفنی نیز نمی باشد و یکی از دلایل عدم تمایل به سرمایه گذاری انتخاب ناظمی به عنوان مربی بدون هماهنگی با وی را دانشت!

حالا پس از گذشت بیش از یک سال از تاریخ نامه و صعود سپیدرود به لیگ دسته اول غلامی دوباره به فوتبال علاقه مند شده و طی نامه ای اعلام کرد که جناب سرهنگ محمد پورمحسن تا تاریخ ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ مدیرعامل منصوب شده وی بوده است و بعد از این تاریخ از مدیرعاملی برکنار شده است.

بنابراین گزارش این نامه بدان معناست که تا این تاریخ پورمحسن مدیرعامل منصوب غلامی بوده و تمام قراردادهایی که منعقد نموده و هزینه هایی که انجام داده مورد تایید ایشان می باشد و باید بدهی باقی مانده از فصل ۹۳-۹۴ و تمام هزینه های پرداخت شده و باقی مانده فصل ۹۴-۹۵ توسط مالک رسمی باشگاه سپیدرود پرداخت گردد.

لازم به ذکر است که برآورد می شود مجموع این هزینه ها به رقمی بیش از ۴ میلیارد تومان خواهد رسید.

چندی پیش محمد پورمحسن در گفتگو با دیارمیرزا گفته بود:«افرادی که امروز به دنبال سهم خواهی هستند باید ۲۰ سال پیش به فکر سپیدرود می‌افتادند»

photo_2016-06-26_13-31-10-e1466932447806

tel final1

Share