شهردار رشت در دهمین محفل از محافل دهگانه انس با قرآن کریم مطرح کرد

حضور در بین مردم این فرصت را می دهد که نیاز های شهروندان را بهتر شناسایی کنیم/موظفیم مشکلات محلات را در حد بضاعت و در چارچوب قوانین رفع نماییم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دهمین و آخرین محفل از محافل دهگانه انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و شهرداری منطقه پنج در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دهمین و آخرین محفل از محافل دهگانه انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و شهرداری منطقه پنج در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) رشت برگزار شد.
۰۳۰۳۳دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت، رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت و علیرضا قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از جمله افراد حاضر در این محفل بودند.

دکتر سید محمد علی ثابت قدم هدف از حضور در محلات را ارتباط بیشتر با شهروندان به بهترین شکل ممکن دانست و گفت: حضور در بین مردم این فرصت را می دهد که هم نیاز های شهروندان بهتر شناسایی شود و هم نتایج رویکردهای شهرداری در محلات و بین مردم مشخص شود.

 شهردار رشت ماه مبارک رمضان را دارای محاسن فراوان عنوان کرد و افزود : اخلاق حسنه ای که در این ماه یادآوری می شود عدله و درسی می شود برای من و سایر همکاران، تا ارتباط حسنه با شهروندان را دو چندان کنیم.

دکتر ثابت قدم با اشاره به حضور در ۵۵ محله در سال گذشته و سال جاری تصریح کرد : این حضور می تواند ریزبینی موثرتری به همراه داشته باشد و باید کمک کنیم تا مشکلات موجود در هر محله را رفع نماییم.

وی افزود:امیدواریم در آینده با توان مضاعف،تکالیف بزرگتری را ادا کنیم تا گذشته ما را که قطعا خالی از ایراد نبوده است به سمتی ببرد که ره توشه خوبی برای آینده باشد و آیندگان از ما و رفتار ما درس خوبی بگیرند و حداکثر میزان بهره وری را از راه مبتنی بر اخلاقی که رفته ایم داشته باشند.

 ۰۳۰۳۶شهردار رشت تاکید کرد : ما موطفیم مشکلات محلات را در حد بضاعت و در چارچوب قوانین رفع نماییم.

دکتر ثابت قدم در پایان ضمن تشکر از تمامی حاضرین در محفل گفت : ممنونم از وقتی که گذاشتید و پای صحبت هایمان نشستید. قطعا اگر در سال آینده فرصتی برای خدمت باشد، خدمات بهتری را ارائه خواهیم داد.

علیرضا قانع نیز ضمن تشکر از حضور مردم و مسئولین به سوابق برگزاری محافل انس با قرآن کریم در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت : امسال با رویکردی معنا محور در ده مسجد، محافل انس با قرآن کریم توسط شهرداری رشت برگزار شد.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ضمن تشکر از تمامی کسانی که از برگزاری این محافل حمایت کردند از شورای اسلامی شهر رشت، شهرداران مناطق و دکتر سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت به طور ویژه تشکر کرد و افزود : شهردار رشت ضمن حمایت از این طرح قرآنی در اکثر محافل حضور داشتند.

قانع در پایان از قاریان قرآن در محافل دهگانه و گروه تواشیح آل عبا نیز قدردانی کرد.

اقامه نماز جماعت، اجرای گروه تواشیح، قرائت قرآن و اهدای جایزه به قید قرعه از جمله برنامه های درنظر گرفته شده در آخرین محفل از محافل دهگانه انس با قرآن کریم بود.

حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) در بلوار لاکان رشت واقع است.

tel final1

Share