هشدار محسن رضایی

جلسه محرمانه سعودی ها با دموکرات،کومله و پژاک/خشمگین شویم آثاری از آل سعود روی زمین باقی نخواهیم گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرلشکر پاسدار محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در واکنش به حضور شاهزاده ترکی الفیصل، رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان در همایش منافقین در پاریس، پیرامون برخی تحرکات سعودی ها که منجر به چند ترور شده است، اقدام به افشاگری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک ،گروهک منافقین در پاریس با شرکت شماری از مقامات کشورهای غربی و عربی همایشی برگزار کردند.در این جلسه که با حضور علنی عربستان با شرکت شاهزاده ترکی الفیصل، رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان برگزار شد؛ با بحث‌ها و حواشی فراوانی همراه بوده است. در همین زمینه سرلشکر پاسدار محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در یادداشتی در صفحه اینستاگرام شخصی خود پیرامون اظهارات اخیر رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان و اقدامات این کشور علیه ایران واکنش نشان داد.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه اسناد مسئولیت عربستان در ترورهای منافقین را جمع آوری کرده‌ایم گفت: اگر خشمگین شویم آثاری از آل سعود باقی نخواهیم گذاشت.

۶۱۱۶۳۴_۷۸۶

متن این یادداشت به شرح زیر است:

ترکی الفیصل شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان در کنفرانس منافقین در پاریس حضور یافت و از آنها خواست که ترورها را در ایران شروع کنند حمایت رسمی عربستان از منافقین نشان داد که تمامی ترورهایی که این گروهک طی سالهای اخیر انجام داده با حمایت عربستان بوده است.

چند ماه پیش مقامات عربستان همین جلسات را با دموکرات و کومله و پژاک در اربیل عراق گذاشتند و تاکنون چند ترور در منطقه کردستان عراق صورت گرفته است.

پیام ما به آل سعود از امروز این است که ما دیر خشمگین می‌شویم ولی اگر خشمگین شویم آثاری از آل سعود روی زمین باقی نخواهیم گذاشت، دولت عربستان را مسئول ترورهای منافقین و ضدانقلاب می‌دانیم و اسناد آن را جمع‌آوری کرده‌ایم.

tel final1

Share