سارقانی که ظرف 24 ساعت به دام پلیس افتادند

جزئیات دستگیری سارقان مسلح در املش به روایت رئیس پلیس گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سارقان مسلح که از یک طلا فروشی در املش یک کیلو و ۵۰۰ گرم طلا سرقت کرده بودند، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

P1010584به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سارقان مسلح که از یک طلا فروشی در املش یک کیلو و ۵۰۰ گرم طلا سرقت کرده بودند، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به وقوع سرقت مسلحانه یک باب مغازه طلا فروشی در شهرستان املش، اظهار کرد: با اعلام گزارش سرقت مسلحانه که همراه با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بازار و سرقت مقداری طلا همراه بود، واحدهای گشتی پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموران پس از حضور در نزدیکی صحنه یک دستگاه خودرو ۲۰۶ را مشاهده کردند که با سرنشینان نقاب دار با سرعت بسیار بالا در حال گریختن از کمربندی این شهر بود، افزود: به محض مشاهده خودرو، خودرو پلیس تعقیب خودرو متهمان را دستور کار قرار داد.
وی با تاکید براینکه به علت عدم توجه خودرو ۲۰۶ به اخطار و ایست های پلیس، ماموران اقدام به تیراندازی به سمت خودرو متهمان کردند که با وجود تیراندازی موفق به توقف آنها نشدند، تصریح کرد: خودرو متهمان در پایان تعقیب و گریز از دید ماموران محو شد.
سردار میرحیدری با بیان اینکه پس از ناپدید شدن متهمان،ماموران پلیس به گشت زنی خود ادامه دادند، متذکر شد: ماموران پلیس در حین گشت زنی، خودرو ۲۰۶ را در یکی از روستای های حوزه بخش کلاچای مشاهده کردند که به صورت بلا تکلیف و با درب های باز در داخل روستا رها شده بود.
سردار میرحیدری با بیان اینکه نیروهای انتظامی با تحقیقات محلی از تعویض ماشین متهمان در حال گریز و گریختن آنها به سمت استان همجوار مطلع شدند، ادامه داد: پلیس با دریافت این اطلاعات و با تعقیب و گریز وپیگیری تا انتهای حوزه استحفاظی استان گیلان (چابکسر) موفق به رویت متهمان نمی شود.
رئیس پلیس گیلان با تصریح براینکه با تعیین راهکارهای لازم و دست یابی گام به گام به سرنخ های به جا مانده، سر انجام در همان روز یک تن از سارقان که جوان ۲۶ ساله اهل و ساکن یکی از استان های همجوار بوده و داماد یک خانواده املشی می باشد،در یکی از کوچه های شهر شناسایی شد که به محض رویت ماموران با خودروی ۲۰۶ متواری شد که ماموران پلیس با تمهیدات ترافیکی خودرو متهم را متوقف و وی را دستگیر کردند.
سردار میرحیدری با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی ۳ همدست دیگرش را لو داد، ادامه داد: با راهنمایی متهم و اخذ مجوزات قضائی و با تشکیل ۳ اکیپ عملیاتی از پلیس آگاهی استان و شهرستان املش ماموران پلیس عملیات شناسایی خود را در شهرستان رامسر ادامه دادند.
وی با بیان اینکه در طی انجام سه عملیات موفق پلیسی که در یکی از استان های همجوار انجام شد یک جوان ۲۶ ساله و دو جوان ۲۳ ساله دستگیر شدند، افزود: با بررسی از منازل متهمان دستگیر شده، طلا های مسروقه به مقدار ۱۵۰۰گرم و یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۷ فشنگ جنگی که به طرز ماهرانه در جعبه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری به شهرستان املش منتقل شده و در اجرای دستور قضایی با یک دستگاه خودرو در داخل بازار گردانده شدند، اظهار کرد: متهمان برای بررسی های بیشتر و کشف سرقت های احتمالی دیگر تحت نظر مقام قضایی هستند.

tel final1

Share