کاپیتان تیم ملی شطرنج ایران در گفتگو با دیارمیرزا:

جام ستارگان قویترین بازی های تاریخ شطرنج ایران است/در آینده نزدیک شطرنج ایران پیشرفت زیادی خواهد کرد/همه بازیکنان این مسابقات خوب هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،احسان قائم مقامی، کاپیتان تیم ملی شطرنج ایران با بیان اینکه این مسابقات قویترین بازی های تاریخ شطرنج ایران و یک جدال سخت برای ما است اظهار کرد:تیم ایران بسیار پر امید در مسابقات پیش رو شرکت می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،احسان قائم مقامی،با بیان اینکه این مسابقات قویترین بازی های تاریخ شطرنج ایران و یک جدال سخت برای ما است اظهار کرد: تیم ایران بسیار پر امید در مسابقات پیش رو شرکت می کند.
photo_2016-07-10_23-09-12وی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی،با اشاره به اینکه این مسابقات طی یازده روز در شرایط سنگین و با حضور ستارگان جهان برگزار می شود گفت:گزینش تیم به نحوی بود که بازیکنانی که بازی های مهمی را در پیش رو دارند، انتخاب شدند.
قائم مقامی عنوان کرد: مسابقات پیش رو فرصت خوبی است تا سطح کیفی شطرنج ایران بالا برود و در آینده نزدیک شطرنج ایران پیشرفت زیادی خواهد کرد.
کاپیتان تیم ملی شطرنج ایران اظهار داشت:از حمایت های منطقه آزاد انزلی و مهندس مسرور تشکر می کنم  که با دید باز و عمیق خویش حمایت کردند تا در مقابل برترین های دنیا بازی کنیم .
وی در ارتباط با  شرایط خودش نیز با بیان اینکه مدتی است از شرایط آرمانی دور هستم گفت : بعد از فارق التحصیلی دیگر دغدغه تحصیلی نخواهم داشت و سعی می کنم تمرینات خود را به روزی ۸ ساعت برسانم

قائم مقامی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر این که کدام یک از رقابای حاضر در مسابقات از دیدگاه او سخت تر است اذعان داشت : همه بازیکنان این مسابقات خوب هستند و نمی توان گفت کدام یک رقیب جدی تری می باشند

tel final1

Share