با حضور مسئولان برگزار شد

از کاهش۴۷درصدی جرائم تا وضعیت مکانی نامطلوب پاسگاه ها/تقویت نظام و دولت مهم ترین معروف است+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شفت با حضور فرماندهی نیروی انتظامی استان و مسئولان شهرستانی معرفی شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت با حضور فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان و مدیران شهرستان شفت در سالن اجتماعات دبیرستان شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.photo_2016-07-05_18-03-16
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت, در این مراسم سرهنگ پاک شریفی فرماندهی نیروی انتظامی شفت ضمن خیر مقدم از حضور میهمانان با اشاره به حضور ۸ سال و نیم خود در این شهرستان اظهار کرد:دوران خدمت بهترین دوران زندگی من بوده است.

وی از حمایتهای مردم شهرستان شفت تقدیر و تشکر نمود و افزود: ما دوران انتخابات را به بهترین نحو و بدون مشکل امنیتی برگزار کردیم.
پاک شریفی انتخاب خود را در سال ۹۳ به عنوان فرمانده نمونه ناجا در کشور حاصل حمایتهای مسئولان و مردم این شهر خواند و گفت: مردم و مسئولان با حمایت فکری و عملی و تعامل خوب ما را همراهی کردند.
وی ضمن تبریک به سرهنگ علی صداقت برای این همرزم خود ارزوی موفقیت کرد و از همکاری همه ی نیروهای ستاد ,کلانتری و پاسگاه و سربازان عزیز تشکر نمود.

تقدیر از زحمات پاک شریفی

امام جمعه شفت نیز در این مراسم حضور سردار میرحیدری در این شهرستان را مایه افتخار دانست و گفت: برنامه خوب این عزیز در طرح گیلان مطهر یکی از برنامه خوب فرهنگی بود.
سید هاشمی انسانها را وابسته به خداوند معرفی کرد و افزود: دعا انسان را به شکسته دلی, بندگی و تواضع می رساند.
امام جمعه شهرستان شفت اظهار کرد: آنچه که همه بدان نیازمند هستیم فرمایشات مقام معظم رهبری است و اینکه انقلابی بودن ما در راستای خواسته پروردگار و منویات رهبر باشد.
سید هاشمی تاکید کرد:کاری بکنیم تا دوران اتمام خدمت ما خاطرات خوب و با عملکرد خوب بجا بگذاریم.
یونس محمودی سرپرست فرمانداری شفت نیز در این مراسم گفت: مقوله امنیت یک مقوله زیر ساختی است.
محمودی همه ی سیاستهای نظام را در پرتو امنیت خواند و گفت: مقام رهبری که همه ی مفاهیم و مضامین سخن ایشان در مورد اقتصاد مقاومتی است یکی از مباحث دفاع از کیان و اقتصاد مقاومتی را در حفظ و تامین امنیت می بیند.
سرپرست فرمانداری شفت گفت: تلاش کنیم تا فرهنگ انتظامی در کشور و استان تامین شود.
وی تقوا را معلول و محصول انسجام خواند و گفت: امنیت گردشگری در استان و کشور با نیروی انتظامی است.
این مسئول همچنین از خدمات سرهنگ پاک شریفی قدردانی کرد.

امنیت بالای شهرستان شفت/ وضعیت مکانی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها شایسته مردم شفت نیست

photo_2016-07-05_18-04-05سردار میرحیدری فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان از قدر شناسی مسئولان و مردم شفت تشکر و گفت: رسالت و مسئولیت تک تک ما در اجرای منویات رهبری بسیار گسترده است.
وی به نقش دستگاه‌ها در تثبیت و حفظ امنیت اشاره و نیروی انتظامی را حافظ امنیت مردم خواند و افزود: این مسئولیت خطیری است که نیروی انتظامی از نگاه مردم حافظ نظم و امنیت و امین مردم است.
میرحیدری به ۳۰۰ ماموریت تعریف شده برای نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: شفت یکی از امن ترین شهرها به دلیل رعایت شئونات اسلامی و عفت مردمی است.
وی توجه به حقوق دیگران را مهمترین عامل کاهش جرائم در شفت خواند و از کاهش ۴۷ درصدی جرائم در این شهر خبر داد.
رئیس پلیس گیلان گفت: همه باید دست در دست هم دهیم تا نظام با قدرت و قوی در مسیر انتخاب شده گام بردارد و دولت تقویت شود زیرا تقویت دولت و نظام مهمترین معروف است.
وی با تاکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: باید در حفظ ارزشها و فرامین الهی تلاش کنیم.
فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و نقش مسئولان در تامین امنیت قدردانی کرد و افزود: ما کمترین نارضایتی ها و مراجعات را از این شهرستان داشتیم که این نشانه وظیفه شناسی فرمانده انتظامی منطقه بوده است.
میرحیدری تصریح کرد: امیدواریم جناب سرهنگ صداقت ادامه دهنده راه جناب سرهنگ پاک شریفی باشد و باتوجه به سوابق خوب ایشان من امیدوارم با ورود سرهنگ صداقت آمار جرم از ۴۷ درصد به صفر برسد.
میرحیدری وضعیت مکانی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را شایسته مردم شهرستان شفت ندانست و گفت: با توجه دشمنی ها و نگاه های خصمانه ای که علیه دولت است باید توجه کنیم که حفظ کشور در شرایط موجود یک هنر محسوب می شود.
رئیس پلیس گیلان از کمکهای منابع انسانی و ارسال تجهیزات توسط فرماندهی استان برای ایجاد مکانهای مناسب در سطح شهرستان خبر داد.

اداره کشور بدون امنیت ممکن نیست

سرهنگ علی صداقت فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شفت نیز ضمن تقدیر از زحمات پاک شریفی گفت: امیدوارم در عرصه خدمت گذاری به نظام و شهروندان بتوانم گامهای مثبت برداشته و پاسخ شایسته به اعتماد فرماندهی استان بدهم.
صداقت به امنیت از نگاه رهبر انقلاب اشاره و افزود: امنیت در درجه اول اولویت زندگی و فعالیتهای علمی دانشگاهی و اقتصادی از نگاه رهبر است و اداره کشور بدون امنیت غیر ممکن می باشد.
وی تاکید کرد: تحقق اهداف رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی نیازمند امنیت مطلوب است.

فرمانده انتظامی شفت با اشاره به نقش مشارکت عمومی در پایداری امنیت و مقوله پیشگیری انواع ناهنجاریها اظهار کرد: ضرورت دارد در کاهش جرائم اخلاقی ٬ سرقت و مواد مخدر با مشارکت مردمی گام برداریم .
وی از مهمترین اهداف نظام را توسعه اخلاق و بسط معنویات دینی و اخلاقی خواند و گفت: امیدوارم با این روحیه در بتوانم با همکاری همکاران و اعضای ستادها گام مثبتی در امنیت شهرستان برداریم.

tel final1

Share