مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان

توجه به محرومان از ویژگی های شهید انصاری بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: توجه به محرومان و دلسوزی واقعی برای پابرهنگان از ویژگی های روح لطیف و دل مهربان شهید انصاری بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: توجه به محرومان و دلسوزی واقعی برای پابرهنگان از ویژگی های روح لطیف و دل مهربان شهید انصاری بود.

۶۴۳۴۹حسن حبیبی با بیان اینکه سیره حکومتی پیامبر گرامی اسلام (ص) و امیرمنان (ع) سرشار از جدیت و دوری از هرگونه عقب نشینی در احقاق حق و اجرای قوانین الهی در جامعه است اظهار کرد: شهید بزرگوار انصاری تنها استاندار شهید کشور پیرو راستین همان سیره و روش الهی بود.

وی با بیان اینکه توجه به محرومان و دلسوزی واقعی برای پابرهنگان از ویژگی های روح لطیف و دل مهربان شهید انصاری بود افزود: به اعتقاد ایشان مردم کشور مردم خیلی خوبی اند هیچ گاه از مشکلات گله ندارند بلکه آنچه مردم را می آزارد و صدای ایشان را در می آورد وجود تبعیضات ناروا و دوگانگی غیر قابل تحمل در عملکردها و سوء استفاده از بیت المال است.

مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان فهم و درک سیاسی و اطاعت از امام(ره) را از دیگر ویژگی های شهید انصاری دانست و تصریح کرد: برای او مقام ارزش نداشت، همچنین در نظر او جلوه های زندگی بی معنا بود و یک دل باصفا و خداجویی داشت.

حبیبی با بیان اینکه شهید انصاری تمام تلاشش را وقف خدمت به مردم نمود ادامه داد:بطور جدی از ارزش های اسلامی، گفتمان انقلاب، ماهیت مذهبی انقلاب، برخی از هسته های انقلاب نظیر اجرای عدالت، استقلال در همه زمینه ها، پیشرفت در همه عرصه ها، توسعه علم و فناوری،مردم سالاری دینی و کارامدی حاکمیت دینی، … اهتمام و باورقلبی داشت.

وی در پایان از برگزاری مراسم گرامیداشت شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید نورانی معاون عمرانی استانداری گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم مذکور با همکاری استانداری، ستادکنگره۸۰۰۰شهید، بنیادشهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج کارمندان روز سه شنبه ۱۵تیرماه راس ساعت ۱۰صبح در مسجدقدس برگزار می شود.

tel final1

Share