پیگیری های حاجی پور جواب داد؟

توافق حاجی‌پور با سرمایه‌گذار باکویی/گزینه‌های سرمربی‌گری داماش چه کسانی هستند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اسماعیل حاجی پور یکی از معدود اعضای رشتی شورای شهر رشت پس از تلاشی نزدیک به هفت ماه بالاخره توانست با سرمایه گذاری از جمهوری آذربایجان به توافق رسیده و گامی مهم برای تشکیل تیم داماش گیلان بردارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اف سی داماش ،اسماعیل حاجی پور یکی از معدود اعضای رشتی شورای شهر رشت پس از تلاشی نزدیک به هفت ماه بالاخره توانست با سرمایه گذاری از جمهوری آذربایجان به توافق رسیده و گامی مهم برای تشکیل تیم داماش گیلان بردارد.

۱۳وی پیشتر با ثبت باشگاه «داماش گیلان» مراحل اخذ پروانه اش را انجام داد بود و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان پروانه باشگاه داماش گیلان را به نام وی صادر کرده بود.

وی در ابتدا قرار بود سهمیه شهر باران را خریداری نماید که با توجه به انبوه بدهی های این باشگاه ، قید خرید شهر باران را زده و به سراغ گزینه های لیگ دویی دیگر رفت تا با خرید امتیاز یکی از آن ها بتواند داماش گیلان را در لیگ دو رهسپار مسابقات نماید که در این راه به توافقاتی نیز دست یافته است.

یک مربی بومی و همچنین یک گزینه غیر بومی و آذربایجانی که سابقه حضور در تیم پگاه گیلان به عنوان هافبک داشته است از اصلی ترین گزینه های سرمربی گری داماش گیلان می باشند.

tel final1

Share