تصاویر رویارویی قایق‎های سپاه با ناو آمریکایی منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رسانه های آمریکایی با انتشار تصاویری مدعی شده اند که این تصاویر متعلق به حضور قایق های سپاه پاسداران در نزدیکی ناوهای این کشور در خلیج فارس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان ،رسانه‌های آمریکایی روز سه شنبه از اعزام ۵ فروند قایق نظامی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای رصد یک فروند ناو جنگی آمریکایی حامل یکی از ژنرال‌های ارشد این کشور در خلیج فارس خبر داده‌اند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: سپاه پاسداران روز دوشنبه ۵ فروند قایق نظامی را تا فاصله ۵۰۰ متری یک فروند ناو آمریکایی در تنگه هرمز اعزام کرد تا این ناو را رصد کند.

۶۶۲۰۹۳_۴۶۹

۶۶۲۰۹۶_۹۳۶

فاکس نیوز با اشاره به اشراف کامل دریایی ایران، به نقل از یک فرمانده نظامی آمریکا نوشته است با وجود گذشت یکسال از توافق هسته ای میان ایران و شش قدرت دنیا، کشتی‌های جنگی آمریکا حتی در صورت غفلت و قصور اگر از حدود خود عبور کنند، گرفتار قایق‌های سپاه پاسداران می‌ شوند.

فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه خلیج فارس گفته است که پس از دستگیری ملوانان آمریکایی و تحقیر آنها، اصلاً دوست ندارد که با قایق‌های سپاه روبرو شود.

یکی از ناوبانان آمریکایی حاضر در خلیج فارس هم گفته است حضور قایق‌ های هجومی هودانگ سپاه در ۳۰۰ یاردی کشتی‌ های جنگی آمریکا به امری همیشگی بدل شده است.

tel final1

Share