کارشناس هواشناسی گیلان

تداوم سامانه بارشی تا ۲۴ ساعت آینده در گیلان/پیش‌بینی هوای آفتابی و افزایش دما از فردا در استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کارشناس هواشناسی گیلان با پیش‌بینی وضعیت هوا برای فردا، خاطرنشان کرد:از اواخر فردا کاهش ابر داریم و تا پایان هفته روند پایداری در استان پیش‌بینی می‌شود.

فردا احتمال مخلوط باران و برف در گیلان پیش‌بینی می‌شود/آسمان گیلان در روز سه‌شنبه صاف می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،کارشناس هواشناسی گیلان گفت:لاهیجان با ۳۵ میلی‌متر بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته رکورددار بوده است.

HAVA00091_PhotoAسمیه نگاه امروز  با اشاره به اینکه بارش‌ها در گیلان ادامه دارد،اظهار کرد:در ۲۴ ساعت گذشته لاهیجان با ۳۵ میلی‌متر بارندگی رکورددار بوده است.

وی دمای فعلی رشت را ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر عنوان کرد و افزود: بارندگی در نقاط جلگه‌ای گیلان ادامه دارد و در ارتفاعات نیمه ابری است.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه سامانه بارش‌ها تا ۲۴ ساعت آینده تداوم می‌یابد، تصریح کرد: در برخی نقاط استان بارندگی شدت بیشتری دارد.

وی با پیش‌بینی وضعیت هوا برای فردا، خاطرنشان کرد: از اواخر فردا کاهش ابر داریم و تا پایان هفته روند پایداری در استان پیش‌بینی می‌شود.

نگاه، هوای گیلان از فردا تا روز جمعه را آفتابی و افزایش دما پیش‌بینی کرد و با اشاره به وضعیت دریا، خاطرنشان کرد: امروز دریا مواج است.

بارندگی‌های اخیر در گیلان موجب کاهش محسوس دما و آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای استان شده است.

tel final1

Share