مدیرعامل بیمارستان قائم(عج) رشت

بیمارستان قائم رشت جزو پنج بیمارستان برتر ایران است/بیش از ۴٠ درصد تخت های مراقبت ویژه استان گیلان در این بیمارستان قرار دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل بیمارستان قائم(عج) رشت به فعالیت حدود ٢٠٠ پزشک در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: ٧۵ تخت مراقبت ویژه شامل ccu , nicu , icu در این بیمارستان آماده ارائه خدمات به مردم است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل بیمارستان قائم(عج) در مراسم افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه(icu) این بیمارستان اظهار کرد: بخش مراقبت های ویژه بیمارستان با ٣٠ تخت راه اندازی شده که بعد از بیمارستان خاتم که دارای ٣٣ تخت می باشد هم اکنون بیمارستان قائم رشت بزرگترین بیمارستان دارای بخش ای سی یو در خاورمیانه می باشد.photo_2016-07-15_20-25-28

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, دکتر علیرضا کریم زادحق یادآور شد: باعث افتخار استان گیلان و شهرستان رشت می باشد که دارای چنین فضایی می باشد.

وی با اشاره به اینکه جمعا این بیمارستان شامل ٢١٠ تخت ستاره دار است متذکر شد: تلاش می شود با بهترین خدمات برای گیلانی های عزیز و مسافرین محترم فراهم شود.

مدیرعامل بیمارستان قائم(عج) رشت به فعالیت حدود ٢٠٠ پزشک در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: ٧۵ تخت مراقبت ویژه شامل ccu , nicu , icu در این بیمارستان آماده ارائه خدمات به مردم است.

دکتر کریم زادحق تصریح کرد: بیش از ۴٠ درصد تخت های مراقبت ویژه استان گیلان در این بیمارستان قرار دارد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تعرفه های بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان با توجه به اینکه ویژگی های هتلینگ دارد و ویژگی های خاصی نسبت به دیگر بیمارستان ها دارد اما تعرفه های آن ریالی نسبت به دیگر بیمارستان ها بیشتر نیست; خیلی از مردم استدلالشان بر این بود که تعرفه های این بیمارستان بالاست اما باید عرض کنم این بیمارستان با تمامی بیمه ها طرف قرارداد است و تعرفه ما مانند بیمارستان های دیگر می باشد.

مدیرعامل بیمارستان قائم(عج) رشت در پایان گفت: این بیمارستان دارای استاندارد های بین المللی بوده و جزو پنج بیمارستان برتر ایران می باشد.

کریم زادحق به اورژانس هوایی بیمارستان قائم اشاره کرد و گفت: اورژانس هوایی این امکان را می دهد که با توجه به ترافیک های سنگین جاده ای خدمت رسانی ما پیش از پیش بهتر انجام شود.

گفتنی است بخش مراقبت های ویژه بیمارستان قائم با حضور دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت به بهره برداری رسید(گزارش تصویری).

tel final1

Share