مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان خبرداد

بیمارستان رسول اکرم رشت به عنوان بیمارستان سبز انتخاب شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهدی نژاد گفت: رضایتمندی بالای ۹۶ درصدی بیماران بستری و رضایتمندی بالای ۸۹ درصد بیماران سرپایی که یک آمار کاملا واقعی است نشان از عملکرد مناسب سازمان تأمین اجتماعی دارد و مردم به بیمارستان های تأمین اجتماعی اعتماد کامل داشته باشند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسین شهدی نژاد مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گیلان پس از اجرایی شدن قانون الزام در سال ۱۳۶۹ با سه مرکز پلی تکنیک تخصصی رشته، درمانگاه لاهیجان و درمانگاه اسالم کار خویش را آغاز نمود گفت: جمعیت استان طبق آخرین آمار، حدود دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۸۸۰ نفر برآورد شده است که براساس آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی دارای یک میلیون و ۱۴۷ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی می باشد.shahdi۰۹۴

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, شهدی نژاد با بیان اینکه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گیلان به عنوان یکی از ارکان مهم استانی با دارا بودن هزار و ۱۵۳ نفر پرسنل وظیفه خدمت رسانی به قریب یک میلیون و ۱۴۷ هزار نفر بیمه شده در سطح استان را برعهده دارد اظهار کرد: این مدیریت با تولید درمان از طریق مراکز ملکی خویش که مشتمل بر یک بیمارستان دویست تخته خوابی در رشت و دو پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی در رشت و بندر انزلی و ۵ درمانگاه تخصصی در شهرهای رشت، لاهیجان، رودسر، لنگرود و تالش و درمانگاه های عمومی اسالم، آستارا، فومن و لوشان و یک مرکز مستقل دندانپزشکی رشت مشغول خدمت رسانی است.

وی افزود: در سال ۹۴ با بستری نمودن ۱۸ هزار و ۶۰۲ بیمار و انجام ده هزار و ۲۶۸ عمل جراحی و دو هزار و ۲۱۲ مورد زایمان و همچنین ارائه خدمات تشخیصی و درمانی سرپائی به بیش از سه میلیون و صد مراجعه کننده اقدام نموده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه بیمارستان رسول اکرم (ص) به ۱۸ هزار و ۶۰۲ مورد بیمار بستری در سال ۹۴ خدمات ارائه کرده است, افزود: این آمار به تنهایی معادل یک سوم از ۲۰ بیمارستان دانشگاهی استان و هفتاد درصد کل بیمارستان های دانشگاهی سطح رشت (هفت بیمارستان فوق تخصصی و آموزشی) است.

شهدی نژاد گفت: در سال ۹۴ تعداد ۲۲۲ عمل تعویض مفصل ران و زانو و بالغ بر ۳۴۰ عمل جراحی لاپاراسکوپی در تنها بیمارستان تأمین اجتماعی استان انجام گرفته است.

وی از حضور ۲۴ ساعته متخصص بیهوشی و زنان در بیمارستان رسول اکرم خبرداد و گفت: در تلاش هستیم متخصص اطفال، داخلی و جراح نیز بصورت مقیم اضافه کنیم.

بیمارستان رسول اکرم رشت به عنوان بیمارستان سبز انتخاب شد

۷۳۶۲۳وی از انتخاب بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت به عنوان بیمارستان سبز و بدون آلاینده از طرف سازمان محیط زیست کشور خبر داد و افزود: اعطای بالاترین درجه ارزشیابی در اعتبارسنجی انجام شده توسط وزارت بهداشت به بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت در بین تمامی بیمارستان های دانشگاهی، دولتی و خصوصی استان گیلان از دیگر افتخارات این سازمان می باشد.

شهدی نژاد راه اندازی دستگاه وب کیوسک برای دریافت نوبت پزشک، تجهیز بیمارستان رسول اکرم (ص) به پیشرفته ترین میکروسکوپ فوق تخصصی جراحی چشم مدل سقفی، اجرای پایلوت طرح نظام ارجاع داخلی و تشکیل پرونده الکترونیکی بیماری های مزمن، اجرای طرح ارتقای اولین بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت با بودجه ای بالغ بر ۳۹ میلیاد ریال، اجرای پایلوت طرح سیستم جامع بیمارستانی (HIS) را از دیگر اقدامات این سازمان عنوان کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان گفت: بیمارستان رسول اکرم (ص) آمادگی دارد که در شرایط بحرانی یکصد تخت صحرایی را راه اندازی نماید.

وی در پایانگفت: رضایتمندی بالای ۹۶ درصدی بیماران بستری و رضایتمندی بالای ۸۹ درصد بیماران سرپایی که یک آمار کاملا واقعی است نشان از عملکرد مناسب سازمان تأمین اجتماعی دارد و مردم به بیمارستان های تأمین اجتماعی اعتماد کامل داشته باشند.

tel final1

Share