بیانیه خانه مطبوعات گیلان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حضور گسترده و حرکت عظیم مردمی در راهپیمایی روز قدس بیانگر عزم و اراده جهان اسلام و آزادیخواهان عالم برای آزادی قدس شریف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،خانه مطبوعات استان گیلان با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت «روز جهانی قدس» و اعلام حضور در این حماسه پرشکوه، از عموم ملت آگاه و مسلمان ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:photo_2016-06-30_18-32-43

روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشان از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که در آن مقطع تاریخی با صراحت و قاطعیت نسخه‌ محو اسرائیل از صفحه روزگار را فراروی جامعه بشری قرار داد.
صهیونیست غاصب بداند ملت شریف و انقلابی ایران و سایر امت اسلامی همواره از حقوق به‌ حق ملت فلسطین حمایت کرده و تا رسیدن به پیروزی نهایی، نابودی رژیم اشغالگر قدس و آزادی قدس شریف در کنار ملت مبارز فلسطین ایستادگی خواهد کرد.
حضور گسترده و حرکت عظیم مردمی در راهپیمایی روز قدس نیز نشان از همین عزم و اراده جهان اسلام و آزادیخواهان عالم برای آزادی قدس شریف و برائت جامعه جهانی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین است.
خانه مطبوعات استان گیلان ضمن ادای مراتب سپاس و شکرگذاری به درگاه مقام احدیت برای نزول این موهبت و رحمت عظیم و اعلام آمادگی و حضور پرشور اصحاب رسانه، از همه آحاد امت اسلامی بویژه مردم ولایتمدارو شهید پرور استان گیلان دعوت می‌کند تا ضمن بزرگداشت این روز الهی، بغض و کینه و خشم و نفرت خود از کانون‌های ظلم و تجاوز و دولت‌های استکباری و متجاوز به حقوق مظلومین و ستمدیدگان را در سینه‌های خود انباشت کرده و با حضور پرشور در صفوف راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس، با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، غریو برائت سر دهند.

tel final1

Share