داداشی در پی واکنش برخی رسانه‌های استان اعلام کرد :

بیانیه خانه مطبوعات با همفکری اعضا تنظیم و منتشر گردیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان گفت: انتشار بیانیه خانه مطبوعات با همفکری اکثریت اعضاء هیات مدیره تنظیم و به اطلاع سایر افراد رسانده شده و منتشر گردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان گفت: انتشار بیانیه خانه مطبوعات با همفکری اکثریت اعضاء هیات مدیره تنظیم و به اطلاع سایر افراد رسانده شده و منتشر گردیده است.

dadashi3356حسین داداشی، رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان در پی واکنش برخی رسانه‌های استان پیرو انتشار «بیانیه خانه مطبوعات در خصوص تعامل و همکاری رسانه‌های استان با دولت»  اظهار کرد: بیانیه خانه مطبوعات در محکومیت اقدامات غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای اندک نشریات مکتوب یا الکترونیکی مسبوق به سابقه بوده و اتفاق جدیدی محسوب نمی‌شود و جزء وظایف ذاتی خانه مطبوعات است که نسبت به مسائل مهم جامعه از جمله موارد مربوط به رسانه حساسیت نشان داده و اعلام مواضع نماید و آن را رسانه‌ای کند.

وی افزود: اینکه برخی فرمودند «چون ما عضو خانه مطبوعات نیستیم فلذا خانه مطبوعات نمی‌تواند از طرف اهالی رسانه اعلام مواضع کند»، حرف قابل قبولی نیست چراکه بیش از چهار صد نفر هم اینک عضو خانه مطبوعات هستند و هیات مدیره منتخب این جمع کثیر است و این تعداد یعنی اینکه بیش از دو سوم اهالی رسانه عضو خانه مطبوعات گیلان هستند.

داداشی گفت: آیا نماینده مجلسی که با کسب ۲۰یا۲۵درصد آراء وارد مجلس می‌شود و بعنوان نماینده آن شهرستان حق رای دارد باید بگوییم که وکیل مردم نیست!؟چون یک یا چند نفر به آن رای نداده‌اند یا اصلا در انتخابات شرکت ننموده‌اند!!

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان با تاکید بر اینکه انتشار بیانیه خانه مطبوعات با همفکری اکثریت اعضاء هیات مدیره تنظیم و به اطلاع سایر افراد رسانده شده و منتشر گردیده است، تصریح کرد: این کار براساس وظایف سازمانی و تشکیلاتی خانه مطبوعات بوده و اگر احدی از اعضاء هیات مدیره مخالف باشد که خوشبختانه اینچنین نبوده است دلیل بر بی اعتباری این بیانیه نیست.

وی بیان کرد: امیدوارم همه ما بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و با وحدت و همدلی و همزبانی و حمایت و پشتیبانی خود از مسئولان خدوم و زحمتکش زمینه توسعه‌ همه جانبه استان را فراهم نماییم.

داداشی تاکید کرد: مواردی که بیان شد ناقض این گفتار نیست که نقد منصفانه باید همیشه باشد و ما نیز همواره از آن استقبال نموده و می‌نماییم چراکه معتقدیم اگر کسی از تلخی لهجه رسانه‌ها برآشفته و نگران و ناامید شود، نمی‌تواند با تلخی سهمگین واقعیت‌ها کنار بیاید.

tel final1

Share