دومین جشنواره گل های شمعدانی در رشت آغاز به کار کرد

به بهانه شمعدانی‎ها; تمام تلاش مسوولان این است که لبخند رضایت را بر لبان مردم بنشانند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رشت در سخنان کوتاهی با ابراز خوشحالی از این که در شادی مردم رشت سهمی دارد گفت: تمام تلاش مسوولان این است که همیشه لبخند رضایت را بر لبان مردم این شهر بنشانند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دومین جشنواره گل های شمعدانی عصر امروز پنجشنبه ۱۷ تیرماه در رشت آغاز به کار کرد.

تمام تلاش مسوولان این است که همیشه لبخند رضایت را بر لبان مردم رشت بنشانند
shamdani_1263

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, در مراسم افتتاحیه این جشنواره که توسط شهرداری منطقه یک رشت، کارگروه گردشگری مجمع متخصصین ایران و موسسه محیط زیستی «سرزمین ایده آل ما» برگزار شده است, سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در سخنان کوتاهی با ابراز خوشحالی از این که در شادی مردم رشت سهمی دارد گفت: تمام تلاش مسوولان این است که همیشه لبخند رضایت را بر لبان مردم این شهر بنشانند.

شهردار رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه شهر رشت همیشه جزو اولین ها بوده است, گفت: این جشنواره ها پلی است میان مشارکت مردم با شهرداری ها تا آنچه مردم دوست داشتند در شهر خود داشته باشند را با کمک سازمانها عملی کنند.

ثابت قدم برگزاری این دست از جشنواره ها را عاملی برای گسترش گردشگری در رشت دانست و افزود: رشت باید به یک از مقاصد اصلی گردشگری تبدیل شود.

* رودخانه ها سرمایه های شهر رشت هستند

در قسمتی دیگر از مراسم افتتاحیه دومین جشنواره گل های شمعدانی، پورناصرانی شهردار منطقه یک رشت با تاکید بر اینکه شهرداری ها برای مردم هستند, اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی بستری مناسب برای حضور مستقیم مردم در راستای مشارکت با شهرداری در پیشبرد امور شهری است.

وی علت برگزاری جشواره شمعدانی در پارک توحید را وجود رودخانه در کنار این پارک عنوان کرد و گفت: رودخانه ها سرمایه های شهر رشت هستند و باید از این ثروت خدادادی حفظ و حراست کنیم.

محمدی دبیر این جشنواره نیز هدف اصلی برگزاری آن را مشارکت طلبی همه مردم عنوان کرد و گفت: کمک گرفتن از مردم برای بهتر شدن زیباسازی شهر رشت از بهترین طرح‌هایی است که شهرداری رشت تاکنون اجرا کرده است.

وی افزود: آنچه که در شهر اتفاق می افتد مستقیم با نظر مردم خواهد بود و سلیقه و ایده های مردمی همیشه مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.

به گزارش دیارمیرزا اجرای گروه موسیقی و استندآپ کمدی بخشی از برنامه های متنوع روز اول جشنواره گل های شمعدانی بود.

 برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات محیط زیستی و فضای سبز و اجرای برنامه های هنری و فرهنگی توسط گروه های مردمی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در طول برگزاری جشنواره است.
tel final1

Share