عضو شورای شهر انزلی در واکنش به برخی اظهارات

برخی به بن بست اخلاقی رسیده‌اند/جلسات شورا را به چالش می کشند تا کار مردم انجام نشود/ خدا لعنت کند کسانی را که دوست داشتند ملوان ضربه بخورد/با مردم صادق هستم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر انزلی گفت: جلسات شورا را به چالش می کشند تا نگذارند کار مردم انجام شود. در شورا کار مردم مصوب اما این ها می آیند جلسات را ترک می کنند که کار مردم انجام نشود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا داریوش جلالوندی در واکنش به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر انزلی اظهار کرد: من از خانواده ای بزرگ شده ام که پدرم حافظ  قرآن است و همواره قرآن در آن طنین انداز شده و خانواده به من  ادب و نزاکت را آموخته یاد داده اند که چگونه با بزرگتر صحبت کنم و از همین رو همیشه ادب را رعایت کرده و هیچ گاه دوست ندارم به کسی توهین کنم زیرا توهین زبانی نیست که بخواهد طرف مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.۱۲۳۴۵۶۷۸۹۷۶۵ (۱۰)

عضو شورای شهر انزلی در ادامه گفت: درباره مشاورین املاک اگر مصاحبه من را خوانده باشید متوجه می شوید که به هیچ عنوان به کسی تو هین  نکردم و نخواهم کرد بخاطر اینکه این پسندیده نیست هر شغلی برای خودش شریف است. چه مشاور املاک باشد چه پزشک و چه کارگر ساده باشد!

جلالوندی گفت: هر شغلی برای خود شریف است من در انجا به آن عضو محترم شورای شهر توصیه کردم که چون ایشان مشاور املاک دارند تخصصی تر وارد مساله بشوند و گرنه هیچ توهینی به هیچکسی نکردم. ایشان درجایی گفته اند که جلالوندی بروند در کار لباس شویی کار کنند. لباس شویی هم شغل شریفی است و چه اشکال دارد ادم به کار لباس شویی هم برود اما شغل من مخابرات است و در مخابرات کار می‌کنم.

وی در ادامه به اشاره به بخش دیگری از اظهارات آن عضو شورا اظهار کرد:ایشان ادعا می کنند که ورزشکار و قهرمان هستند اما تنها چیزی که در ایران اسلامی و در ابتدای کار به ورزشکار یاد می دهند اخلاق فتوت و جوانمردی است.

جلالوندی گفت: ایشان فرمودند که من فیش عوارض نوسازی دارم اگر چنین چیزی است مستندات این ادعا را بیاورند و نشان دهند که بنده چنین کاری را کرده ام و از آقای شهردار خواسته ام که برای من رایگان محاسبه کنند.

وی افزود: ایشان می گویند که من از رانت مخابرات استفاده می کنم که این ادعا باعث بسیار تاسف انگیز است. چطور می شود که شهرداری که از کمبود وسایل بیل میکانیکی رنج می برد بعد بیاید یک شرکت عریض و طویل و بزرگی مانند شرکت مخابرات را ساپورت بکند. این شرکت خصوصی است و همه چیز تعریف شده است. چطور می شود از شهرداری که از کمبود وسایل نقلیه رنج می برد بخواهم از انها برای کمک به اداره مخابرات استفاده کنم. اگر یک نمونه در این خصوص مستنداتی دارند خواهش میکنم ارئه بدهند.

جلالوندی به دوران سرپرستی خود در مخابرات انزلی اشاره کرد و گفت: من نمی‌دانم این اطلاعات ضد و نقیضی که ایشان دارند از کجا می سرچشمه می گیرد و واقعا متاسف هستم.

photo_2016-06-14_09-20-56عضو شورای شهر انزلی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به خودکشی سه نفر از کارگر شهرداری اظهار کرد: آیا کسی بررسی کرده که دلیل این اقدام چه بوده است که ایشان کمیسیون فرهنگی و اجتماعی را مقصر می دانند؟ چه کاری را باید کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این قضیه انجام می داد که ما انجام ندادیم؟ بیشترین جلسات فرهنگی و اجتماعی برگزار شده اما ایشان می خواهند که سازمان فرهنگی ایجاد کنند. سازمان فرهنگی برای خود تعریفی خاص دارد شهرستان انزلی دارای سازمان فرهنگی نخواهد بود چون تعداد جمعیتی که دارد کمتر از حد معمول است.

جلالوندی گفت: ولی با این حال مکاتبات من در شورا موجود است که برای شهردار نامه داده ام.می توانید از خانم ساحلی که مشاور ما در امور فرهنگی هستند سوال کنید که چند جلسه باهم در شهرداری برگزار شده و برای اعتلای فرهنگ شهرستان انزلی چقدر کار شده است. این را قاطعانه می گویم که تنها دوره ای است که شورای شهر انزلی بیشتر از همه به مقوله فرهنگ توجه کرد همین دوره بوده است.

وی افزود: کسی که به بن بست اخلاقی می رسد به هرچیزی دست میزند ایشان فکر کنم به بن بست اخلاقی رسیده اند. اشاره کرده اند به درودگر و دراگان اسکوچیچ. یا بهشتی و استیلی. اما من هیچ سنخیتی با این اقایان ندارم و نخواهم داشت. ولی ملوان عشق من, یک فرهنگ  و یک برند است. در انزلی هیچکس نمیتواند بگوید من ملوان را دوست ندارم. ما با ملوان بزرگ شده ایم. خدا لعنت کند آن کسانی را که با امیال سیاسی دوست داشتند که ملوان ضربه بخورد. خدا انها رانبخشد. هرکس میخواهد افتادن ملوان را ببیند خدا انها را کور کند. ما همیشه طرفدار ملوان بودیم و همیشه دوست داریم و هرچه از دست ما برآید برای اعتلای ملوان انجام می دهیم. از این عضو شورا خواهش می کنم که به بیراهه نروند.

جلالوندی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: اشاره کرده اند که جلسات شورا کم برگزار می شود.از ایشان که رئیس کمیسون گردشگری هستند سوال می کنم که بگویند چندجلسه کمیسیون گردشگری را برگزار کرده اند. ایشان در جلسات کمیسیون فرهنگی شرکت نمی کنند و جلسات علنی شورا را هم که ترک می کنند.بنابراین مردم خودشان قضاوت کنند چه کسانی باعث می شوند که جلسات به چالش کشیده شود. اگر من یک جلسه در شورا غیبت داشتم حق با ایشان بوده… ولی ایشان مداوما در کمیسون ها شرکت نمی کند و خودش هم که رئیس کمیسیون گردشگری است یک جلسه نگذاشته است بعد ادعا می کنند که کم کارند. بله کم کاری از خودتان است بخاطر اینکه دوست ندارید جلسات شورا برگزار شود.

عضو شورای شهر انزلی افزود: جلسات شورا را به چالش می کشند تا نگذارند کار مردم انجام شود. در شورا کار مردم مصوب اما این ها می آیند جلسات را ترک می کنند که کار مردم انجام نشود. من بنا ندارم و دوست هم ندارم الفاظی را خدایی نکرده که موجب توهین قلمداد شود استفاده کنم ولی فقط برای تنویر افکار عمومی می گویم که بنده با مردم صادق هستم . ۲۸ سال من در شرکت مخابرات ادای وظیفه کردم. مردم مرا خوب میشناسند که ایا من خدمت کردم یا خیانت .

جلالوندی در پایان گفت: درباره مشاور املاکی که بدون مجوز در حال فعالیت است خواهشا از مجمع امور صنفی سوال شود که ایشان درمکان جدیدی که فعالیت می کنند ایا مجوز دارند یا خیر. بعد به سند گفتهای من پی خواهند برد.
tel final1

Share