مهندس ربیعی در گفتگو با دیارمیرزا از موفقیت بزرگ شرکت مخابرات گیلان گفت

برای اولین بار رتبه اول کشوری دیتا به شرکت مخابرات استان گیلان اختصاص یافت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون تجاری شرکت مخابرات استان گیلان با بیان اینکه تعداد مشترکان دیتای مخابرات استان گیلان شاید در گذشته چیزی نزدیک به صفر بود ولی هم اکنون در بخش ADSL بالای یکصد و ۵۰ هزار مشترک داریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهندس ربیعی، معاون تجاری شرکت مخابرات استان گیلان در کفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه طبق آخرین آماری که دیروز اعلام شد مخابرات استان گیلان از نظر رشد دیتا در میان سی استان کشور برای اولین بار رتبه اول را در کشور کسب کرده است، گفت: این مهم پس از گذشت ۳۳ ماه از زمان ورود تیم مدیریت جدید و حضور مهندس خضردوست در مخابرات استان گیلان و با اعتماد مردم به دست آمده است.مخابرات-گیلان

وی با اشاره به اینکه در بدو ورود مهندس خضردوست استان گیلان در مقام ۲۹ کشور قرار داشت، تصریح کرد: ظرف مدت زمان کمتر از سه سال با تلاش تمامی افراد در قسمت های فنی، پشتیبانی و تجاری و اعتماد مردم به مخابرات گیلان بالاخره به این موفقیت دست یافتیم.

ربیعی اظهار کرد: رویکرد مهندس خضردوست به سمت ارتقا استفاده از دیتا در استان گیلان بوده است و سطح پنهای باندی که وارد استان شده چندین برابر قبل از ورود ایشان به شرکت مخابرات استان گیلان بوده است.

معاون تجاری شرکت مخابرات استان گیلان یادآور شد: تعداد مشترکان دیتای مخابرات استان گیلان در گذشته چیزی نزدیک به صفر بود ولی هم اکنون در بخش ADSL بالای یکصد و ۵۰ هزار مشترک داریم و در قسمت های تجاری نیز مشترکان خوبی از دیتای مخابرات استفاده می کنند.

ربیعی افزود: الحمدالله با توجه امکانات، تجهیزات و سرمایه گذاری انجام شده سطح خدمات را به گونه ای بالا رفته که رضایت مندیمردم نیز در حد خوبی قرار دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت ۳G استان گیلان نیز با یبان اینکه با تمام توان در تلاشیم سایتهای نسل دوم همراه اول را به نسل های سوم و چهارم ارتقاء دهیم گفت: ما تعهد داریم که تا پایان سال ۹۵ تمامی سایت های BTS استان را ۳G نماییم.

tel final1

 

Share