نماینده لنگرود در آیین تودیع و معارفه شهردار کومله

با اندکی نوآوری کومله می تواند به بهترین مسیر گردشگری شمال کشور تبدیل شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مهرداد لاهوتی در ادامه خاطرنشان کرد:کومله پتانسل های خوبی برای توسعه و جذب گردشگر دارد که از آن جمله می توان به مسیر زیبای کومله به ملاط و استخر طبیعی اشاره نمود که با اندکی نوآوری می تواند به بهترین مسیر گردشگری شمال کشور تبدیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده لنگرود در آیین تودیع و معارفه شهردار کومله پس از ابراز خوشحالی از انتخاب مهندس شفیعی به عنوان شهردار کومله از سوی اعضای شورای اسلامی گفت: این انتخاب، انتخاب خوبی است و امیدوارم با توجه به تجارب خوب شهردار جدید، ایشان بتوانند با همکاری اعضای شورا، دست به اقدامات اساسی در سطح کومله بزنند.

photo_2016-06-30_09-42-55مهرداد لاهوتی در ادامه خاطرنشان کرد:کومله پتانسل های خوبی برای توسعه و جذب گردشگر دارد که از آن جمله می توان به مسیر زیبای کومله به ملاط و استخر طبیعی اشاره نمود که با اندکی نوآوری می تواند به بهترین مسیر گردشگری شمال کشور تبدیل شود.

وی همچنین از برخی بی توجهی های مسئولین انتقاد نمود و از آنان خواست تا نسبا به ساخت و ساز ها در نقاط بکر و زیبای شهر حساسیت بیشتری به خرج دهند.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس همچنین مطرح نمود: اعضای فراکسیون در دوره دهم مجلس قصد دارند تا چند کار زیربنایی از جمله بحث درآمد پایدار شهرداری ها، مدیریت یکپارچه شهری و بازنگری به قانون شهرداریها را به سرانجام برسانند.

گفتنی است در پایان این مراسم علی شفیعی به عنوان شهردار جدید کومله معارفه شد.

tel final1

Share