سیروس رجا خبر داد:

با انتقال تیم رهپویان رضوانشهر به خارج از استان مخالفت شد،امتیازش را به داماش فروختم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در گفت وگویی که هفته گذشته با سیروس رجاء مالک رهپویان رضوانشهر داشتیم، او اعلام کرد که تصمیم ندارد این تیم را به مسئولان تیم تازه تاسیس “داماش گیلان” بفروشد و شاید رهپویان رضوانشهر را برای ادامه فعالیت به استان قم ببرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از روزنامه خزر ،در گفت وگویی که هفته گذشته با سیروس رجاء مالک رهپویان رضوانشهر داشتیم، او اعلام کرد که تصمیم ندارد این تیم را به مسئولان تیم تازه تاسیس «داماش گیلان» بفروشد و شاید رهپویان رضوانشهر را برای ادامه فعالیت به استان قم ببرد.

sirus-rajaاما در روزهای اخیر مذاکرات مجددی انجام شد و امتیاز تیم رهپویان را مسئولان«داماش گیلان»  خریدند. سیروس رجاء دیروز در مورد این تصمیم خود به خبرنگار خزر گفت: “من روی حرف خود بودم و می خواستم به دلیل بی توجهی مسئولان منطقه تالش و رضوانشهر به تیم رهپویان و عدم حمایت از تیمی که با تلاش و سرمایه گذاری چهار میلیاردی من از لیگ گیلان قدم به قدم تا دسته دوم کشور بالا آمد، تیم را به استان قم ببرم و این را می دانستم که آقای لاریجانی ریاست محترم مجلس هم به من کمک خواهد کرد. اما همیشه گردن من در برابر قانون از مو باریک تر است. وقتی مسئولان ورزشی استان گیلان گفتند که براساس قانون امکان خروج تیم رهپویان از این استان به استان دیگر وجود ندارد، مذاکرات دوباره ای داشتیم و برای فروش امتیاز رهپویان به داماش توافق کردیم.

رجاء در انتهای صحبت هایش خطاب به مردم رضوانشهر گفت: مردم رضوانشهر به خصوص هواداران تیم رهپویان می دانند که من چهار میلیارد تومان برای این تیم هزینه کردم و یک میلیارد تومان هم بدهکار هستم. ولی متاسفانه مورد حمایت قرار نگرفتم.

tel final1

Share