بازدید نماینده مردم انزلی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی انزلی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،خسته بند نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در این بازدید ابتدا غلامرضا رضایی مسئول شهرک صنعتی انزلی گزارشی از پیشرفت شهرکهای صنعتی انزلی و اشتغال ایجاد شده در طی دوساله اخیر ارائه نمود.

رضایی اظهار کرد: به علت رونق سرمایه گذاری در این شهرک که در منطقه آزاد قرار گرفته است و با همکاری متولیان صنعت بویژه شهرکهای صنعتی گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی، طی سال گذشته حدود ۲۰ واحد غیر فعال شهرک به چرخه تولید برگشتند و حدود ۱۷۰ نفر اشتغال ایجاد شد و با راه اندازی واحد طرح توسعه چوبکاران عصر نوین در طی چند ماه آینده حدود ۲۰۰نفر اشتغال مستقیم نیز ایجاد خواهد شد.

در ادامه از واحد صنعتی چوبکاران عصر نوین با ۸۰ نفر اشتغال بازدید بعمل آمد؛ در جریان این بازدید مهندس فرزاد فکری مدیریت این واحد گزارشی از فعالیت، تولید، اشتغال، صادرات و موانع پیش رو بویژه در حوزه گمرک ارائه نمود و خسته بند قول پیگیری مشکلات را داد.

همچنین از طرح توسعه این واحد که در زمینی به مساحت هشت هزار متر درحال احداث می باشد بازدید به عمل آمد.

طبق برنامه زمانبندی، این واحد با اشتغال زایی ۲۰۰ نفر در طی ۴ ماه آیند به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه این بازدید از واحد صنعتی صدف تجارت که در زمینه مصنوعات پلاستیکی فعالیت دارد بازدید بعمل آمد. در ابتدا حسن یاوری مدیریت گروه صنعتی صدف تجارت گزارشی از راه اندازی ۳ واحد غیر فعال شهرک ارائه نمود در جریان این بازدید خسته بند قول گفت و گو و رفع موانع تولید را داد.

tel final1

Share