فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان:

امیدی به بازگشت پیکر شهید یعقوبی نیست/نبرد با دشمن به بیرون مرزهای ایران کشیده شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه مدافعان حرم برای دفاع از حریم عفت و حیای غروب عاشورا می‌روند، گفت: امروز نبرد با دشمن به بیرون مرزهای کشور کشیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, محمدعلی حق‌بین عصر امروز در مراسم یادبود شهید جاویدالاثر مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در مسجد جامع لنگرود با تسلیت شهادت این مدافع حرم اظهار کرد: شهید یعقوبی مظلومانه به شهادت رسید.haghbin_2016-04-27_16-34-37

وی شهید یعقوبی را شهید لیله‌القدر نامید و افزود: شهید یعقوبی در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان به شهادت رسید و حتی نتوانستیم جزئی از بدنش را پیدا کنیم و دیگر امیدی به بازگشت پیکر او نیست.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان قبل و پس از انقلاب در قالب دو گروه شرق و غرب علیه ایران دشمنی کردند، گفت: دشمنان به میدان آمدند هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و نتوانستند ما را زمین‌گیر کنند و پس از آن دشمنان به فرقه‌سازی پرداختند.

وی با تصریح بر اینکه دشمنان در فرقه‌سازی به قدری پیش رفتند که که خواستند برای هر کس و با هر عقیده و مرامی الگویی در قالب دین ارائه دهند، ادامه داد: آنها از زشت‌ترین گروه‌ها و نام‌ها استفاده کردند.

حق‌بین به طراحی جنگ نرم توسط دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن طراحی‌های مختلفی را در جنگ نرم علیه ایران اسلامی ترسیم کرد.

وی اضافه کرد: دشمن بسیار راحت و با هزینه کم جنگ نرم را تحمیل می‌کند و در جنگ نرم به دنبال تغییر انسان‌هاست.

این مسؤول هزینه‌های بسیار دشمن در جنگ نرم علیه ایران اسلامی را بر اساس نقشه‌های از پیش طراحی‌شده عنوان کرد و ادامه داد: آنها از افراد و کشورهای متمول علیه ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

وی به چشم‌اندازها و راهبرد دشمن در جنگ عملیات روانی اشاره کرد و گفت: حمله تروریست‌ها به کشورها و شهرهای امن نگران‌کننده است.

حق‌بین با تصریح بر اینکه امروز دفاع از انقلاب اسلامی از مرزها عبور کرده است، خاطرنشان کرد: هرجایی که دشمنان قله‌های جنگ را تعریف کرده‌اند باید رفت و دفاع کرد و امروز نبرد با دشمن به بیرون مرزهای ایران کشیده شده است.

وی افزود: اگر شهدای مدافع حرم با بصیرت خود نمی‌رفتند امروز باید در داخل مرزهای کشور به جنگ می‌پرداختیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به حوادث تروریستی در فرانسه، یادآور شد: اکنون اتفاق‌هایی که در جهان و فرانسه می‌افتد به این خاطر است که می‌خواستند در مدت ۶ ماه ایران را به آشوب بکشانند و از آنجا که موفق به این کار نشدند اکنون دارند به صاحبان خود حمله می‌کنند.

وی حضور مدافعان حرم در کیلومترها از مرز ایران را از دلایل امنیت کشور خواند و گفت: اگر اراده جمهوری اسلامی را به آنها تحمیل نمی‌کردیم اکنون اتفاق‌های مذکور در تهران رخ می‌داد اما توطئه‌هایشان به خود آنها بازگشته است.

حق‌بین هوشیاری تمام مردم و مسؤولان را ضرورت دانست و متذکر شد: اگر ما هوشیار نباشیم آنها وارد مرزها می‌شوند.

وی، حفظ حیا و عفاف در جامعه را مهم خواند و خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم مانند یعقوبی برای عفت و حیا رفتند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تصریح بر اینکه امروز دشمنان می‌خواهند عفت و حیا را از ما بگیرند، یادآور شد: جوانان مدافع حرم برای دفاع از حریم عفت و حیای غروب عاشورا می‌روند.

وی با تأکید بر اینکه نباید تنها امروز شنونده باشیم، متذکر شد: مدافعان حرم امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورند.

tel final1

Share