معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور خبر داد :

افتتاح ۳ هتل ۴ ستاره در گیلان تا پایان سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور در جریان سفر به گیلان، از تسهیل زمینه های افتتاح ۳ هتل ۴ ستاره در سطح استان تا پایان سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور در جریان سفر به گیلان، از تسهیل زمینه های افتتاح ۳ هتل ۴ ستاره در سطح استان تا پایان سالجاری خبر داد.

-۶۰۰x399سعید شیرکوند با اعلام این خبر افزود: هدف اصلی این سفر بررسی و بازدید از پروژهای دارای قابلیت استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی بوده است که با پیگیری های صورت گرفته زمینه بهره برداری از آنها در سال ۹۵ مهیا شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور، بازدید از مناطق نمونه گردشگری گیلان از جمله مجموعه قلعه روخان را از دیگر اهداف سفر خود به استان عنوان نموده و انجام بازدیدهای نظارتی را در راستای تقویت زمینه های حل مشکلات موجود توسط  دستگاه های تصمیم گیری را موثر برشمرد.

پیگیری مصوبات حوزه گردشگری سفر رییس جمهور در فروردین ماه سال ۹۴ به گیلان، بخش دیگری از گفت و گوی شیرکوند بود که وی با اشاره به آن خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح ها و مصوبات منوط به شرایطی است که می توان از همگام سازی سرمایه گذاران با استانداردها و ضوابط تعریف شده به عنوان یکی از مهمترین شروط اجرایی آن نام برد که شرایط را برای بهره گیری سرمایه گذاران از تسهیلات موجود نیز فراهم می سازد که بخش اعظمی از تحقق این مهم به همت درون استانی وابسته است.

وی با اشاره به زمینه های مساعد سرمایه گذاری در گیلان، تشویق و سوق دادن سرمایه گذاران بسوی شروع فعالیت ها را یکی از ملزومات و مقدمات اساسی بحث سرمایه گذاری در استان توصیف کرد که تسهیل در قوانین زمان گیر و رفع مشکلات موجود در بروکراسی های اداری از جمله شروط تحقق این دستاوردها است.

وی به طور کلی وضعیت پیشرفت های فیزیکی طرح ها و پروژه های گیلان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اقدامات و پیگیری های صورت گرفته می توان سال موفقیت آمیزی را برای گیلان در سال ۹۵ متصور بود که امید آن می رود بر همین اساس، تعداد ۳ هتل ۴ ستاره تا پایان سالجاری در سطح استان به بهره برداری برسد.

tel final1

Share