با حضور استاندار

افتتاح نمایشگاه ملزومات جهیزیه در رشت/نجفی: دولت بر حمایت از تولید داخلی تأکید دارد/با شوق بسیار به استقبال روز خبرنگار می‌رویم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سومین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه همزمان با پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی و تابلو فرش عصر امروز با حضور استاندار گیلان در رشت گشایش یافت.

IMG_2896اصلی۲_۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سومین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه همزمان با پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی و تابلو فرش عصر امروز با حضور استاندار گیلان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان در رشت گشایش یافت.

دکتر نجفی در حاشیه ی افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه بهانه ای است تا تولیدکنندگان آخرین تولیدات خود را به معرض دید قرار می دهند تا مردم از این فرصت کمال بهره را ببرند.

وی نمایشگاه ملزومات جهیزیه را متفاوت تر از نمایشگاه های دیگر عنوان کرد و افزود: اغلب بازدید کنندگان این نمایشگاه زوج های جوان  هستند تا کالاهای مورد نیاز و ملزومات ازدواج خود را تهیه نمایند.

نماینده عالی دولت در گیلان ۸۵ درصد کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه را کالاهای تولید داخل عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی فرا برسد تا تولیدات داخل از کیفیت بالاتری برخوردار شوند و ۱۵ درصد باقیمانده نیز از محصولات تولیدکنندگان داخلی عرضه شود.

وی افزود: از همه ی مصرف کنندگان تقاضا داریم تا نگرش خاصی در موقع خرید به تولیدات داخل داشته باشند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان نیز باید در این مسیر بر ارتقاء هرچه بیشتر کیفیت محصولات خود بیافزایند.

وی به پرداخت تسهیلات خرید کالاهای خانگی از طرف دولت اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم تولیدکنندگان داخلی بتوانند از تسهیلات مذکور که تا سقف ۱۰ میلیون تومان است برای خدمت بیشتر به نوعروسان استفاده کنند.

وی بر لزوم بهره مندی از تبلیغات شهری برای بازدید شهروندان از نمایشگاه ها تأکید و تصریح کرد: علاوه بر فراهم کردن امکانات حمل و نقل شهری برای رفت و آمد شهروندان به نمایشگاه، رسانه ها و صدا و سیما نیز در جهت ترغیب مردم برای حضور در نمایشگاه و ورونق بازار تولیدکنندگان نیز نقش موثری می توانند داشته باشند.

استاندار گیلان با قدردانی از حضور اصحاب رسانه در کنار مسئولین و انعکاس خبرهای آنان گفت: خوشبختانه اصحاب رسانه ی گیلان همیشه و در همه حال، در کنار مسئولان ارشد استانی بوده اند و عملکرد آنها در این زمینه رضایت بخش است.

وی  خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفقیت های مسئولان ارشد استانی پشتیبانی صادقانه اصحاب رسانه در این مدت بوده است.

وی همچنین به در پیش بودن ۱۷ مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: برای تجلیل از خبرنگاران ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده است و با شوق بسیار به استقبال روز خبرنگار می‌رویم.

این نمایشگاه در مساحت ۶ هزار متر مربع با حضور ۱۰۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های گیلان ، تهران ، خراسان رضوی ، یزد، مرکزی ، البرز ، قزوین ، اصفهان ، همدان، قم، آذربایجان غربی و شرقی از عصر امروز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان شروع بکار کرد.

دسترسی آسان و بدون واسطه نوعروسان و خانواده های آنان به ملزومات جهیزیه ، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان و دسترسی به بازار مصرف داخلی ، تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بازدید از این نمایشگاه از ۲۹ تیر لغایت ۲ مرداد سالجاری از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان واقع در جاده تهران در معرض دید علاقمندان خواهد بود.

tel final1

Share