اعلام حقوق ۱۴ میلیونی قالیباف در شورای شهر تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران حقوق قالیباف را ۱۴ میلیون تومان در ماه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران حقوق قالیباف را ۱۴ میلیون تومان در ماه اعلام کرد.

ghalibafابوالفضل قناعتی با بیان اینکه صبح امروز در جلسه غیر علنی شورای شهر تهران موضوع فیش حقوقی شهردار تهران مورد بحث و تذکر برخی از اعضای شورای شهر قرار گرفت و گفت: پس از تذکر رضا تقی پور در خصوص شفاف سازی مالی در شهرداری و گلایه از اعلام اعداد مختلف در خصوص حقوق شهردار، ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران با درخواست وقت از مدیریت شورای شهر در خصوص حقوق شهردار تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

وی افزود: بر اساس اعلام امانی، حقوق ثابت قالیباف در ماه حدود ۱۰ میلیون تومان بوده که با جمع مزایای سالیانه آن  به ۱۲۳ میلیون تومان می‌رسد.

 عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در مجموع با احتساب مزایا ماهیانه حدود ۱۴ میلیون تومان می‌شود، گفت: به جز این حقوق بر اساس قانون، حقوق عمرانی به تمام شهرداران کشور داده می‌شود که این حقوق به شهردار تهران نیز تعلق گرفته است.

قناعتی افزود: شهردار تهران از دانشگاه نیز بابت تدریسش باید حقوق دریافت می‌کرده که در طول این سال‌ها تمامی حقوق خود که چیزی حدود ماهانه شش میلیون تومان می‌شود را به دانشگاه برگردانده و در مورد حرفه خلبانی خود نیز حقوقی دریافت نمی‌کند.

وی در مورد حقوق همسر قالیباف زهرا مشیر نیز که به عنوان مشاور وی در امور زنان فعالیت می‌کند نیز گفت: بنابر اعلام معاون شهردار همسر قالیباف تا کنون یک ریال نیز بابت زحمات خود دریافت نکرده است.

tel final1

Share