اعترافات عوامل داعش در تلویزیون ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسان دیارمیرزا ،اعترافات عوامل بازداشت‌شده داعش که قصد انجام چندین عملیات بزرگ تروریستی در تهران را داشتند، امروز از شبکه‌های خبر و دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسان دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی صدا وسیما ،اعترافات عوامل بازداشت‌شده داعش که قصد انجام چندین عملیات بزرگ تروریستی در تهران را داشتند، امروز از شبکه‌های خبر و دو سیما پخش خواهد شد.

photo_2016-07-04_13-05-09 در این مستند، عوامل داعش بدون پوشش چهره، شکل‌گیری، تهیه امکانات و نحوه اجرای عملیات تروریستی در شهر تهران را تشریح خواهند کرد.

تروریست‌های داعش مواد منفجره‌ برای ۵۰ عملیات تروریستی بزرگ در تهران را تهیه کرده بودند که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

این مستند، با نام “عمق ناکامی” امروز ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه خبر پخش و ساعت ۲۰:۴۵ نیز از شبکه دو سیما بازپخش خواهد شد.

یکی از عوامل داعش در این مستند از دریافت ۶۰۰ هزار یورو پول و برگزاری برخی جلسات‌شان در مقابل پارک دانشجو سخن می‌گوید. وی همچنین می‌گوید که داعش به ما دستور داد که خودروهایی با پلاک تهران و حومه برای انجام عملیات در پایتخت ایران، تهیه کنیم.

همچنین در این مستند، فیلم‌هایی که به‌ طور مخفیانه توسط وزارت اطلاعات از ترددها، جابه‌جایی خودروها و مواد منفجره این عوامل در تهران به‌خصوص در حومه پارک دانشجو گرفته شده است، برای نخستین بار پخش خواهد شد.

سلسله عملیات دستگیری تروریست‌ها از ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ آغاز و آخرین ضربه‌های اطلاعاتی در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ بر این گروه وارد شده و ۱۰ تروریست تکفیری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور در این عملیات دستگیر شده‌اند.

وزارت اطلاعات از مردم درخواست کرده که هرگونه مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به‌ شماره تلفن ۱۱۳ در سراسر کشور منعکس کنند.

tel final1

Share