رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه تمرینات تیم ملی در کلاچای خبرداد

اعتباری به فدراسیون وزنه‌برداری اختصاص پیدا نکرد/اعزام ۵ سهمیه تیم ملی به المپیک ریو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری اردوی تدارکاتی وزنه‌برداری نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ مالزی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, علی مرادی با اشاره به تمرین تیم ملی وزنه‌برداری در کلاچای برای آمادگی حضور در المپیک ریو، اظهار کرد: سهمیه پنج نفر از هفت نفر اعزامی به المپیک ریو توسط فدراسیون وزنه‌برداری ابلاع شده است.۱۳۹۵۰۴۱۷۰۰۰۰۸۳_PhotoA

وی با بیان اینکه پس از رکوردگیری و تمرین در تهران شایسته‌ترین افراد انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: فدراسیون وزنه‌برداری در تقویم خود اردوی تدارکاتی تیم نوجوانان برای المپیک ۲۰۲۰ مسابقات جهانی که آبان‌ماه در مالزی برگزار می‌شود را در هفته جاری دارد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برگزاری مسابقات قهرمانی آسیایی جوانان و نوجوانان در ژاپن را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون اعتباری به فدراسیون وزنه‌برداری اختصاص پیدا نکرده است.

 تیم ملی وزنه‌برداری ایران که برای حضور در مسابقات المپیک برزیل خود را آماده می‌کند از نیمه دوم خرداد ماه امسال در کلاچای اردوی یک ماهه برپا کرده بود.

آخرین مرحله رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان ایران انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل در کلاچای برگزار شد.

در مرحله مذکور رکوردگیری ملی‌پوشان وزنه‌برداری سهراب مرادی، بهادر مولایی، علی هاشمی، ایوب موسوی و محمدرضا براری حضور داشتند.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران پنج سهمیه را در مسابقات برزیل کسب کرده است، بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ از ۱۶ تا ۳۱ مرداد ماه امسال به میزبانی برزیل برگزار می‌شود.

tel final1

Share