در مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان جهان و ایران مطرح شد:

مسرور: برنامه های متعددی برای ورزش در سازمان منطقه آزاد انزلی تدارک دیده شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سر داور مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان جهان و ایران با اشاره به اینکه تیم منتخب جهان موفق شد در مجموع با کسب ۶۴.۵ امتیاز در مقابل ۳۵.۵ امتیاز ایران را شکست دهد اظهار کرد: نایجل شورت با کسب ۸.۵ امتیاز موفق شد بهترین نتیجه را از آن خود کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اشتوبنفل ورنر سر داور مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان جهان و ایران در مراسم اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه در این جام شاهد رقابت های بسیار جالبی به خصوص از سوی شطرنج بازان ایرانی بودیم گفت: تیم منتخب جهان توانست در همه دوره ها مقابل منتخب ایران پیروز شود.

photo_2016-07-20_20-19-08وی همچنین با اشاره به اینکه تیم منتخب جهان موفق شد در مجموع با کسب ۶۴.۵ امتیاز در مقابل ۳۵.۵ امتیاز ایران را شکست دهد اظهار کرد: نایجل شورت با کسب ۸.۵ امتیاز موفق شد بهترین نتیجه را از آن خود کند.

سر داور مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان جهان و ایران افزود: پرهام مقصود لو  از ایران نیز توانست با به دست آوردن ۸ امتیاز عنوان استاد بزرگی را از آن خود نماید.

ورنر با بیان اینکه پرهام مقصود، احسان قائم مقامی، آرین غلامی و شاهین لری پری در این مسابقات توانستند ریتینگ خود را افزایش دهند تصریح کرد: در این مسابقات خانم «خدیجه شریف» نرم داوری بین المللی را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه باعث افتخارم بود که در این مسابقات حضور داشتم گفت: این مسابقات باعث شد که باز هم تمایل داشته باشم به ایران بیایم و از این کشور بازدید کنم.

رضا مسرور مدیر عامل و رئیس هیات مدیره منطقه ی آزاد انزلی نیز در اختتامیه مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان جهان و ایران با بیان اینکه ورزش موجب کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود گفت: برنامه های متعددی برای ورزش در سازمان منطقه آزاد انزلی تدارک دیده شده است.

photo_2016-07-20_20-18-07وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سطح بسیار بالایی درکشور برگزار شد تصریح کرد: امید داریم در آینده ای نه چندان دور یک ایرانی قهرمان شطرنج جهان شود و این موضوع دور از ذهن نیست.

مسرور افزود: در این مسابقات دیدیم یکی از جوانان کشور ما توانست درجه استاد بزرگ شطرنج را کسب نماید.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه بنا داریم در رشته های فوتبال و والیبال ساحلی سایر رشته ها نیز مسابقاتی درسطح بین المللی برگزار نماییم گفت:  هرساله در همین تاریخ مسابقات شطرنج جام ستارگان در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

گفتی است در پایان این رقابت ها ایوان سوکولوف بازیکن هلند، به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد و پرهام مقصودلو توانست درجه استاد بزرگی شطرنج را کسب نماید همچنین «خدیجه شریف» موفق به دریافت مدرک داوری بین المللی گردید.

در پایان جوایز نفرات برگزیده توسط اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، رضا مسرور مدیر عامل و رئیس هیات مدیره منطقه ی آزاد انزلی، مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان اهدا شد.

photo_2016-07-20_20-18-00 photo_2016-07-20_20-17-56

tel final1

Share