دیارمیرزا گزارش می دهد

اسنادی که خلاف ادعای مدیر کلینیک افق و تصمیم درست شهرداری رشت را اثبات می‌کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سوالی که در اذهان شکل می گیرد این است که آیا هیچ عقل سلیمی می پذیرد که شهرداری رشت برای انجام خدمات یکسان, دست به انتخاب کلینیکی بزند که قیمت پیشنهادی آن چهار برابر کلینیک دیگر است؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش دکتر بهراد ذاکری مدیر مجتمع پزشکی بهنود در واکنش به برخی جنجال سازی‌ها بابت اجرای طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری رشت در گفتگو با دیارمیرزا (اینجا)جزئیاتی از قرارداد و مسائل پشت پرده را بازگو کرده و ضمن تکذیب دریافت ۲۱۸ میلیون تومان از شهرداری به اختیاری بودن این طرح نیز اشاره کرده بود.pjni_photo_2016-06-17_03-31-32

حالا دکتر زهرا محتشم امیری، مدیر کلینیک افق که برای اجرای طرح پایش سلامت کارکنان شهرداری رشت ۴ برابر قیمت کلینیک بهنود را پیشنهاد کرده بود در گفتگو با یک سایت خبری(اینجا) مدعی می شود که مسئولان شهرداری مذاکرات را ترک کردند و از سوی دیگر او از تخفیف ۳۰ درصدی و همچنین از برخی خدمات تخصصی خبر می دهد در حالی که هیچ کدام از این موارد در طرح پیشنهادی کلینیک افق نیامده است.

اسنادی که در اختیار دیارمیرزا قرار گرفته نشان گر این است که شهرداری رشت برای انجام طرح پایش سلامت کارکنان خود با دو پیشنهاد زیر رو به رو بوده است.

پیشنهاد اول: کلینیک افق
به نشانی: رشت, چهارراه گلسار, نرسیده به پل بوسار, مجتمع پزشکی دانا-واحد ۸۱ و ۸۳
تعهدات: انجام کلیه معاینات عمومی و تخصصی، پاراکلینیکی (آزمایشات مورد نیاز و نوار قلب) و تشکیل پرونده کاغذی و الکترونیکی برای افراد معرفی شده و دقت ویژه نسبت به انجام معاینات مذکور اقدام و نتایج را ثبت نماید. در صورت نیاز به انجام اقدامات پزشکی بیشتر
مبلغ ۳۶۵۸۵۰۰ ریال بابت آقایان و ۳۷۹۸۵۰۰ ریال بابت خانم ها در ازای انجام خدمات.

پیشنهاد دوم: کلینیک بهنود
به نشانی: رشت, گلسار, بلوار گیلان, خیابان ۱۶۱ پلاک ۴۶
تعهدات: از انجام کلیه معاینات عمومی، پاراکلینیکی(شامل آزمایشات مورد نیاز و نوار قلب) و تست روانشناسی و محاسبه توده بدنی (BMI) و تشکیل پرونده کاغذی و الکترونیکی برای افراد معرفی شده از طرف اول قرارداد.
مبلغ ۸۵۰۰۰۰۰ ریال بابت هر نفر در ازای انجام خدمات

در نهایت در سندی که به امضای علیرضا دانش مدیر امور اداری شهرداری رشت رسیده صراحتا از شرایط و تعهدات برابر و یکسان دو کلینیک سخن گفته شده و آمده است: «پیشنهاد کلینیک بهنود با توجه به شرایط و تعهدات برابر و یکسان دو کلینیک و برآورد مالی ارائه شده(کلینیک افق به مبلغ ۹۴۲۰۶۳۷۵۰۰ ریال و کلینیک بهنود به مبلغ ۲۱۸۸۷۵۰۰۰۰ ریال) به عنوان پیشنهاد برتر مطرح می باشد. حالیه خواهشمند است مساعدت فرمایید مراتب را در کمیسیون ماده ۱۴ مطرح گردد.»

در پایان سوالی که در اذهان شکل می گیرد این است که آیا هیچ عقل سلیمی می پذیرد که شهرداری رشت برای انجام خدمات یکسان, دست به انتخاب کلینیکی بزند که قیمت پیشنهادی آن چهار برابر کلینیک دیگر است؟!

tel final1

Share