نماینده مردم فومن و شفت در حاشیه راهپیمایی روز قدس

از سوی پادشاهان عرب خطری متوجه صهیونیست ها نیست/اسرائیل باید حذف شود/ایران برای بقای اسلام و نابودی اسرائیل می جنگد/جنگ یمن کمک عربستان به اسرائیل است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه روز قدس روز احیاء اسلام است گفت: این روز برای یک جناح و گروه خاصی نیست بلکه حادثه ای است برای حال تا اینده و انشاء الله با پیروزی مردم فلسطین باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه روز قدس روز احیای اسلام است, گفت: این روز برای یک جناح و گروه خاصی نیست بلکه حادثه ای است برای حال تا اینده و انشاء الله با پیروزی مردم فلسطین همراه باشد.

photo_2016-07-02_16-58-43افتخاری با اشاره به نامگذاری «روز قدس» توسط امام راحل, گفت: جهاد و مبارزه اولویتهایی است که باید زنده بماند.
وی روز قدس را التیام بخش دردها دانست و با اشاره به کمک برخی کشورهای عربی به اسرائیل گفت:کمک به داعش و به اتش کشیدن سوریه و عراق در واقع کمک به رژیم اشغالگر قدس است.

نماینده مردم فومن و شفت یادآور شد: باید به سخن رهبر که صهیونیست را دشمن دنیا خواند بیشتر دقت کنیم.
افتخاری مسئله فلسطین را مسئله اول جهان دانست و اظهار کرد: اوضاع منطقه را رصد کنید بعد تحولات نظیر بهار عربی-انقلاب مردمی و بیداری اسلامی که باعث وحشت اسرائیل شده امروز اسرائیل دیگر از این تحولات وحشت ندارد.
وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی با روحیه خونخواری و زیر سایه سکوت حکام ظالم و پادشاهان عرب به کشتار خود ادامه داده و کار خود را انجام می دهد.
نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه از سوی پادشاهان عرب خطری متوجه صهیونیست ها نیست, گفت:به اتش کشیدن کشورهایی که موجودیت انها را به خطر می اندازد یک ضرورت برای صهیونیست ها است.
افتخاری گفت: صهیونیست از جنگ و ویرانی در سوریه خوشحال می شوند زیرا سوریه کشور اساسی در محور مقاومت است.
وی تضعیف سوریه را برای دشمنان خوشحال کننده و تجاوز به یمن را خوشحال کننده تر خواند و گفت: اسرائیل بر این باور است که یمن اگر آزاد و مستقل شود می تواند پایگاه مهم تشیع باشد و اسرائیل نمی خواهد چنین اتفاقی بیافتد.
وی با بیان اینکه استقلال کشور یمن برای اسرائیل خطرناک است , اظهار کرد: جنگ یمن کمک عربستان به اسرائیل است.
افتخاری به درگیریها در کشور عراق و تصرف این سرزمین به دست داعش با همکاری رژیم اشغالگر اشاره و افزود: عراق محور مقاومت بوده و هر چه عراق را تخریب کنند محور مقاومت را سست کرده است.
نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه برخی در داخل کشور اب در اسیاب رژیم های صهیونیستی می ریزند گفت: ما امروز به سفارش مقام رهبری در این روز ارزشمند آمده ایم تا بگوییم که اسرائیل باید حذف شود.
وی اسرائیل را سر منشاء تروریسم در منطقه خواند و افزود: ما در روز قدس به خیابان آمده در مقابل زور گویان بیاستیم و بگوییم ایران اسلامی تهدیدی برای اسرائیل است و این در حالی است که کشورهای اسلامی و عربی برای صهیونیست تهدید نیستند.
وی با اشاره به اینکه عربستان و رژیم های دیگر اسلامی دیگر برای اسرائیل جای نگرانی ندارد, اظهار کرد: با وجود اینکه ارتش های عربی میلیاردها تومان تسلیحات جنگی خریداری می کنند ولی موشک های ایران برای اسرائیل نگران کننده است .
وی افزود: کشورهای عربی با آنها معامله کرده اند تا بمانند و پادشاهی کنند ولی ایران برای بقای اسلام و نابودی اسرائیل می جنگد.
افتخاری به شهدای مدافعان حرم اشاره کرد و افزود: به گفته رهبر شهدای مدافع حرم در واقع شهدای مدافع ایرانند.

tel final1

Share