استاندار گیلان در ستاد تسهیلات سفر گیلان اظهار کرد:

از درک نکردن دستگاه‌های ملی نسبت به وضعیت استان گله‌مند هستم/در تعطیلات عید فطر فاجعه ملی در آزادراه قزوین‌ـ‌ رشت در حال ایجاد بود/پیمانکار مقصر اصلی ترافیک آزادراه رشت‌ـ قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان گفت: بارها اعلام کرده‌ایم دستگاه‌های ملی به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید وضعیت راه‌های گیلان را درک کنند و از وضعیت فعلی گله‌مند هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،استاندار گیلان گفت: بارها اعلام کرده‌ایم دستگاه‌های ملی به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید وضعیت راه‌های گیلان را درک کنند و از وضعیت فعلی گله‌مند هستیم.

IMG_0282najafiمحمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در ستاد تسهیلات سفر گیلان با قدردانی از دستگاه‌های متولی در مدیریت حضور گردشگران به این استان،  اظهار کرد: از درک نکردن دستگاه‌های ملی نسبت به وضعیت استان گله‌مند هستم.

وی ادامه داد: مدت سه سال است که از راه و شهرسازی قدردانی می‌کنیم اما در تعطیلات عید فطر وقت مردم ساعت‌ها در آزادراه قزوین‌ ـ رشت به‌هدر می‌رود.

استاندار گیلان بر فراهم کردن بستر برای سفر گردشگران به استان تأکید کرد و گفت: مردم در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند و باید در تعطیلات بتوانند از مواهب طبیعی استان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ جلسه برای برطرف کردن مشکل آزادراه و راه‌آهن در رودبار برگزار کردیم٬ تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر فاجعه ملی و بحران در آزادراه قزوین‌ـ‌ رشت در حال ایجاد بود.

نجفی با ابراز گله‌مندی شدید از پیمانکار سه کیلومتر باقی‌مانده ، متذکر شد: پیمانکار را مقصر اصلی در ترافیک مسیر مذکور می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه در شب عید فطر به صورت نمادین تونل آزاد راه را باز کردند، یادآور شد: پس از مدتی دوباره تونل را مسدود کردند.

استاندار گیلان گفت: بارها اعلام کرده‌ایم دستگاه‌های ملی به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید وضعیت راه‌های گیلان را درک کنند و از وضعیت فعلی گله‌مند هستیم.

tel final1

Share