در جلسه شورای دانشجویی، فرهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان مطرح شد:

از برگزاری اردوی فرهنگی در حرم بنیانگذار انقاب تا لزوم تقویت نشریات دانشجویی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه شورای دانشجویی، فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در جلسه شورای دانشجویی، فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان دکتر شهاب شریعتی مطرح کرد: از ظرفیت خلاقانه و پویای و بانشاط دانشجویان برای توسعه و ارائه خدمات ارزشمند به جامعه استفاده شود.photo_2016-07-04_12-20-23

رئیس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه با تاکید بر بهره مندی بیشتر از لحظه به لحظه ماه مغفرت و ماه میهمانی الهی و تبریک فرارسیدن عید فطر به همه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی،گفت: ماه مبارک رمضان ماهی است که در قرآن مجید نازل شده و درب های الهی برای پذیرایی از انسان گشوده است که باید از این فرصت بی بدیل به نحو شایسته برای تعالی استفاده شود .

دکتر شریعتی در ادامه بر اجرای صحیح بخشنامه های سازمان مرکزی در زمینه دانشجویی و فرهنگی تاکید و افزود: اولین دوره اردوی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت واحد یادگار امام راحل(ره) در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود، که واحد های دانشگاهی در این زمینه باید برای حضور دانشجویان در اجرای بهتر این اردوی سراسری، اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: معاونین دانشجویی و فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تشکیل کانونهای زیست محیطی و گردشگری با توجه به وضعیت جغرافیایی و طبیعی خدادادی استان تلاش کنند.

شریعتی تشکیل کار گروه مجزا برای تسریع در روند تشکیل و فعال سازی کانونهای یاد شده را موثر خواند و گفت: باید از ظرفیتها خلاقانه ، پویا و با نشاط دانشجویان آزاد اسلامی برای توسعه برنامه های دانشگاه در زمینه مختلف و ارائه خدمات ارزشمند به جامعه به نحو مطلوب بهره مند شوند.

دکتر سید سجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در این جلسه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای رسیدن به قرب الهی بود گفت: دانشگاه ازاد اسلامنی فومن در برپایی هر چه با شکوه تر برنامه های معنوی این ماه با هدفمندی گام برداشته تا جامعه دانشگاهی بهترین بهره را در بهترین و بزرگترین دانشگاه الهی جهان ببرند.

وی با ارائه گزارش عملکرد و فعالیتهای این دانشگاه در زمینه های مختلف فرهنگی و دانشجویی از حضور دانشجویان در مسابقات قرآن و عترت دانشگاهای آزاد در سال جاری و از درخشش آرش رخشنده که مقام نخست مسابقه ترتیل و میلاد پیر باوفا مقام اول اذان را از آن خود کردند خبر داد و گفت: این گوشه ای از موفقیت دانشجویان این واحد دانشگاهی در استان است.

دکتر رضا رجبی نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بین الملل بند انزلی و رئیس شورای دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد استان گیلان در این نشست بر لزوم اجرای مناسب اردوی فرهنگی دانشجویی با مشارکت واحد یادگار امام راحل در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: تقویت نشریات دانشجویی و تشکل و فعالسازی کانون دانشجویی الزامی است و من بر این کار تاکید دارم.

گفتنی است در این نشست حاضران مطالبی و پیشنهاداتی را نیز مطرح کردند.

tel final1

Share