ادای احترام آتش نشانان شهر رشت به شهید آتش نشان، علی قانع+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،گرامیداشت یاد و خاطره آتش نشان شهید «علی قانع» توسط آتش نشانان شهر باران روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۵ پس از برگزاری نماز ظهر و عصر در نمازخانه شهرداری رشت واقع در خیابان سعدی، کوچه فرقان بین برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مراسم تشییع پیکر پاک شهید «علی قانع» آتش نشان فداکار تهرانی با حضور پرشور مردم و مسئولین از مقابل ساختمان شهرداری تهران برگزار شد.

 ۲۷تیر ۱۳۹۵ پیکر مطهر آتش نشان شهید «علی قانع» که در حادثه آتش سوزی یک ساختمان مسکونی و به هنگام نجات ساکنان آن به شهادت رسید در آرامگاه شهدای آتش نشانی پایتخت در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

بر اساس این گزارش، پیکر این آتش نشان تهرانی پیش از ظهر امروز در میان حزن و اندوه جمع کثیری از مردم شهید پرور تهران، آتش نشانان و مسئولین از مقابل منزل ایشان به ساختمان شهرداری تهران واقع در خیابان بهشت منتقل و بعد از انجام مراسم عزاداری و نیز ادای نماز به بهشت زهرا(س) تشییع و درآرامگاه شهدای آتش نشانی تدفین شد.

در این مراسم علاوه بر خانواده شهید علی قانع و شمار زیادی از مدیران، کارکنان و نیروهای عملیاتی سازمان های آتش نشانی تهران و تعدادی از شهرهای کشور از جمله اصفهان، تبریز، کرج، اردبیل، قزوین، ساری و قم، دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی، مهندس مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، دکتر محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت، مهندس سعید شریف زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران و همچنین جمعی از نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران شرکت داشتند.

شایان ذکر است به همین مناسبت مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آتش نشان شهید «علی قانع» توسط آتش نشانان شهر باران روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۵ پس از برگزاری نماز ظهر و عصر در نمازخانه شهرداری رشت واقع در خیابان سعدی، کوچه فرقان بین برگزار می شود.

tel final1

Share