آیا کاپیتان تیم ملی ایران در آلمان دستگیر شده است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل آنچه که رانندگی در حالت مستی عنوان شده توسط پلیس برلین دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل آنچه که رانندگی در حالت مستی عنوان شده توسط پلیس برلین دستگیر شد.

ashkan-dejagah-64757آلمان مدعی است اشکان دژاگه ملی پوش سابق آلمان و کاپیتان فعلی تیم ملی ایران بامداد امروز در حال رانندگی با خوروی بنتلی خود در جاده شونبرگ در حومه برلین توسط پلیس متوقف و پس از تست الکل مشخص شد که میزان الکل خون او بسیار بیشتر از حد مجاز رانندگی بوده و این بازیکن توسط پلیس دستگیر شد.

دژاگه که در کلوپ شبانه هاوانا پیروزی آلمان مقابل ایتالیا را جشن گرفته بود ساعت ۸:۳۰ صبح و در حال بازگشت به خانه توسط پلیس متوقف و گواهینامه او نیز بلافاصله از سوی پلیس ضبط شد.

به این ترتیب اشکان باید در انتظار دادگاه و عواقب این عمل خود در آلمان باشد.

همچنین فارس نوشت: مدیر برنامه‌های کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اشکان دژاگه دستگیر نشده و فقط گواهینامه رانندگی او را گرفته‌اند.

محمودرضا فاضلی درباره شایعه بازداشت اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: دژاگه بازداشت نشده و الان در خانه‌اش است.

وی درباره علت توقیف تصدیق رانندگی دژاگه گفت: گویا دژاگه به همراه یک نفر دیگر در ماشین بودند و انگار طوری رانندگی می‌کردند که اتفاقات بعدی رخ می‌دهد.

فاضلی گفت: من هنوز با اشکان صحبت نکرده‌ام و پس از صحبت با او می‌توانم اطلاعات تکمیلی را بدهم.

مدیر برنامه های دژاگه تصریح کرد: من هم در رسانه‌ها این خبر را خواندم و اینکه پلیس تصدیق ااو را گرفته است.

فاضلی در پایان درباره آخرین وضعیت حاج صفی و انصاری فرد گفت: در وضعیت این دو بازیکن هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

tel final1

Share