معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گيلان خبر داد:

آماده باش پلیس گیلان در پایان ایام تعطیلات عید فطر/گردشگران برای بازگشت برنامه ریزی کنند/در روز پایانی تعطیلات عید فطر طرح ترافیک پلیس برای خودروهای سنگین اجرا خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه از آماده باش نیروهای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان گیلان در ساعات پایانی تعطیلات عید فطر خبرداد و گفت: گردشگران برای برخورد نکردن با ترافیک های سنگین، ساعات پایانی تعطیلات را برای بازگشت انتخاب نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان صبح امروز در حواشی بازدید از پاسگاه ها و ایستگاه های راهنمایی و رانندگی و انتظامی استان گیلان با آرزوی سلامتی و گذراندن اوقات مفرح در ایام تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: گیلان در تعطیلات عید فطر ۹۵ پذیرایی تعداد زیادی  گردشگر از سراسر کشور است.

jafari_1307وی با بیان اینکه با پایان ماه مبارک رمضان موج نخست مسافرت های تابستانی را شاهد هستیم، افزود: نیروی انتظامی گیلان برای ایجاد امنیت در راه های درون و برون شهری و تفرجگاه های استان دارای آمادگی کامل است.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با تصریح براینکه هدف پلیس گیلان با حضور پررنگ و مفیداش، برقراری امنیت و ایجاد فضای آرام برای گردشگرانی می باشد که این استان را برای مقصد سفرهای خود انتخاب کرده اند، گفت: نیروهای پلیس گیلان در حالت آماده باش، آماده خدمت رسانی به گردشگران و شهروندان هستند.

جعفری خیرخواه از آماده باش پلیس گیلان برای خدمت رسانی به گردشگران و روان سازی ترافیک ها خبرداد و یادآورشد: پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این تعطیلات به روان سازی ترافیک ها و امن سازی راه ها اقدام کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به پایان یافتن تعطیلات و پیش بینی بارسنگین ترافیک در محورهای خروجی استان، از اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت امن گردشگران گیلان به استان های شان خبرداد و متذکرشد: در روز پایانی تعطیلات عید فطر طرح ترافیک پلیس برای خودروهای سنگین اجرا خواهد شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه اکثر گردشگران ساعات پایانی تعطیلات را برای بازگشت انتخاب می کنند، اضافه کرد: خروج گردشگران در یک بازه زمانی محدود موجب ایجاد ترافیک های سنگین می شود.

وی با تصریح براینکه رانندگانی که اگرعلت ضروری برای خروج از استان ندارند، بازگشت شان را به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کنند، اضافه کرد: رانندگان و گردشگران برای بازگشت برنامه ریزی مناسبی داشته باشند تا با ترافیک های سنگین مواجه نشوند.

وی با تاکید براینکه پلیس راه استان در محور های مواصلاتی گیلان و راه های درون استانی در حالت آماده باش می باشند، گفت: رعایت قوانین عبور و مرور از سوی رانندگان و گردشگران خاطره خوش سفر به استان سرسبز گیلان را به ارمغان می آورد.

محمدرضا جعفری خیرخواه سرعت و سبقت های غیرمجاز را علت اصلی تصادفات بیان کرد و ادامه داد: جاده همیشه تسلیم راننده قانون مند می باشد.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در پایان با تاکید بر رعایت نکات اخلاقی و پایبندی به حریم های اجتماعی در تفرجگاه ها و اماکن تفریحی، افزود: پایبندی به حرایم اجتماعی موجب حصول امنیت اجتماعی می شود.

tel final1

Share